e30 tic Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 du skal ha radiatoren selv eller? ja kunne tenke meg å bruke denne selv, ser ut som eg har plass til trykkrøra også. hva ville du evt betalt for en slik? får kjøpe den ny jeg da koster vel et par lapper for å snu litt på spørsmålet, sliter du met at motoren går varm med turbo? ser folk bruker 525 radiator og den er vel ennå større? hadde planer om EL kjlevifte, men vurderer å droppe di planene om denne radiatoren passer fint i. har selv aldri sett denne typen radiator i e30
ehrnst Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 sliter som faen hehe. men radiatoren min kan jo være gammel og tett også. ser mange kjører med orginal. Den du tenker på er e28 535, og ja den er stor. Sjekk ut bilen til "thorbis" her inne. uansett ville jeg gått for el-vifte da den er meget plassbesparende. tips til den radiatoren din er at følern på sida som egentlig går til AC-vifta kan også brukes til el-vifte. skrur seg på ved 90c + i statene bruker de denne løsningen noen ganger med kaldere termostat. mye av grunnen til jeg sliter med temp er at varmen ikke kommer ut.
e30 tic Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 sliter som faen hehe. men radiatoren min kan jo være gammel og tett også. ser mange kjører med orginal.Den du tenker på er e28 535, og ja den er stor. Sjekk ut bilen til "thorbis" her inne. uansett ville jeg gått for el-vifte da den er meget plassbesparende. tips til den radiatoren din er at følern på sida som egentlig går til AC-vifta kan også brukes til el-vifte. skrur seg på ved 90c + i statene bruker de denne løsningen noen ganger med kaldere termostat. mye av grunnen til jeg sliter med temp er at varmen ikke kommer ut. har ikke sett så nøye på delebilen, men la merke til at den har 2 følere på venstre siden ja.. tenkte på 535 ja, trykkfeil der. eg for min del har bare kjørt på gata, men i begge bilene står det orginale pre facelift radiatorer. rimelig nye.. holder normal temp. men som sagt. har aldri pisket på bane.
ehrnst Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 jeg har problemer med en gang farten blir lav så det må nesten være radiatoren. kan ikke komme på noe annet
e30 tic Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 jeg har problemer med en gang farten blir lav så det må nesten være radiatoren. kan ikke komme på noe annet om du har en god vannpumpe ny termostat osv haddejeg prøvd en ny radiator.. evt en du vet er ok
e30 tic Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 der var jammen bilen ribbet. det som er solgt er: bakstilling, dører, forstilling. bilen blir spiker i morgen så om noen behøver noe, SI ifra, er jo kjekke deler som ac pumpe,radiator med brytere innvendig osv. et flott hengerfeste for dem som trenger det
e30 tic Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Pris for innsuget?? tenker du på det som har 12 dyser? ser for eks andersw forlanfger 1500 for et orginalt et, så no rimeligere enn det går det ikke.. for tiden kjører jeg med et selv, men det blir demontert når jeg skal på bremsing etter montering av sprut.
Pernezz Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Pris for innsuget?? tenker du på det som har 12 dyser? ser for eks andersw forlanfger 1500 for et orginalt et, så no rimeligere enn det går det ikke.. for tiden kjører jeg med et selv, men det blir demontert når jeg skal på bremsing etter montering av sprut. Er det med tilleggsprut eller??
e30 tic Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Pris for innsuget?? tenker du på det som har 12 dyser? ser for eks andersw forlanfger 1500 for et orginalt et, så no rimeligere enn det går det ikke.. for tiden kjører jeg med et selv, men det blir demontert når jeg skal på bremsing etter montering av sprut. Er det med tilleggsprut eller?? selger ikke for den prisen med sprutet nei. det kjører jeg med selv ennå, men det kan fint selgest samlet når jeg har byttet oppsett i vinter
Pernezz Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Pris for innsuget?? tenker du på det som har 12 dyser? ser for eks andersw forlanfger 1500 for et orginalt et, så no rimeligere enn det går det ikke.. for tiden kjører jeg med et selv, men det blir demontert når jeg skal på bremsing etter montering av sprut. Er det med tilleggsprut eller?? selger ikke for den prisen med sprutet nei. det kjører jeg med selv ennå, men det kan fint selgest samlet når jeg har byttet oppsett i vinter Har god tid jeg;) Pris??
e30 tic Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Pris for innsuget?? tenker du på det som har 12 dyser? ser for eks andersw forlanfger 1500 for et orginalt et, så no rimeligere enn det går det ikke.. for tiden kjører jeg med et selv, men det blir demontert når jeg skal på bremsing etter montering av sprut. Er det med tilleggsprut eller?? selger ikke for den prisen med sprutet nei. det kjører jeg med selv ennå, men det kan fint selgest samlet når jeg har byttet oppsett i vinter Har god tid jeg;) Pris?? du får sende meg en pm på hvilke deler du ønsker så finner vi ut av det
e30 tic Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 har fremkdeles helt komplett bakstilling ac pumpe liggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå