lloydsb Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 hallo har ikke hatt asc før på min tidligere e36, men min fungerer ikke? Jeg kan trykke på asc knappen, men ingenting skjer. hverken lys i speedo eller lys i knappen uannsett hva jeg gjør.. Kan det være en abs føler som ødelegger får dette? sikringene er sjekket, men rele har jeg bare sett på åssen kan man teste det evt?(det i sikringsboksen) Innvendinger? Takk
lloydsb Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 syntes det er rart det ikke er noe lys i knappen av noe slag? eller er det bare lys i den når den er på
Ad|oS Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Burde vel være lys i knappen når du trykker på den, men tror ikke det kommer noe lys i displayet før den faktisk jobber med bilen. Altså at den slår inn
lloydsb Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Sjekket bryteren? åssen kan jeg få sjekket den ?
Rapid Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Demontere den Mulignes kontakten bak er løs?
-Martin- Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hvis ASC er koblet ut skal det lyse i instrumentpanelet...
pedro Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hei på min er det ikke lys i bryter og den lyser kun i indikatorlampen i instrumentet når den er utkoblet. Når hjulene slipper å ASCen begynner å jobbe, blinker lampen i instrumentet. Tror det skal virke sånn på din også. Pedro
lloydsb Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Hei på min er det ikke lys i bryter og den lyser kun i indikatorlampen i instrumentet når den er utkoblet. Når hjulene slipper å ASCen begynner å jobbe, blinker lampen i instrumentet. Tror det skal virke sånn på din også.Pedro ok min lyser det ikke noe indikatorlampe i dashen uannsett og ikke lys i bryter.. pleier bryterene og ryke? evt rele åssen kan man sjekke det? eller abs sensoren? Hvis absensoren er gåen vil det lyse på acs indikatorlampa da? prøver og feilsøke liksom
E36Ole Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 vist ein abs sensor er ødelagt så skal det lyse i dashbordet. 2lys meiner eg. og når du trykker inn den knappen du snakker om så skal det lyse eit lys i mellom km/t og turtall. merker om den er på eller ødelagt vist du lurer deg ut på grusen og prøver å spinne litt. vist den ikkje vil spinne, så kan det være bryteren som ikkje slår inn når du trykker på den.
lloydsb Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 vist ein abs sensor er ødelagt så skal det lyse i dashbordet. 2lys meiner eg. og når du trykker inn den knappen du snakker om så skal det lyse eit lys i mellom km/t og turtall. merker om den er på eller ødelagt vist du lurer deg ut på grusen og prøver å spinne litt. vist den ikkje vil spinne, så kan det være bryteren som ikkje slår inn når du trykker på den. får spinne da. har ikke lappen og gidde ikke straffe den på asvalten her. Men ska få noen te å prøve den på grusen
Dr_S Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Du merker fort om du har ASC eller ikke. Den kutter motorkraft når den slår inn, og det blinker i ASC lampa i instrumenthuset. Det er ikke lys i bryteren.
lloydsb Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Du merker fort om du har ASC eller ikke. Den kutter motorkraft når den slår inn, og det blinker i ASC lampa i instrumenthuset.Det er ikke lys i bryteren. dere som acs som fungere i e36 når dere har hatt acs på... står det på enda eller må den settes på får hver gang hvis motoren er slått av?
E36Ole Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 antispinn er i utgangspunktet på heile tida. når du vrir om tenningen så er den på automatisk. må slå den av manuelt me den bryteren acs. da trur eg du berre slår av antispinn, men ikkje noko me abs. antispinn og abs er to forskjellige lamper i dashbordet. når antispinn er av så lyser kun den antispinn lampen. og når ein abs sensor ligge å kødde så lyser begge lampene. var sånn på min da eine føleren kødda seg meiner eg.
lloydsb Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 antispinn er i utgangspunktet på heile tida. når du vrir om tenningen så er den på automatisk. må slå den av manuelt me den bryteren acs. da trur eg du berre slår av antispinn, men ikkje noko me abs. antispinn og abs er to forskjellige lamper i dashbordet. når antispinn er av så lyser kun den antispinn lampen. og når ein abs sensor ligge å kødde så lyser begge lampene. var sånn på min da eine føleren kødda seg meiner eg. ok, takker. får teste å spinne det, hvis ikke den vil spinne så må jeg se på knappen.. er det evt noe rele som kan være gåent evt åssen vet man om det fungere( få testa det på en måte?) vil fikse dette uannsett om den spinner eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå