Pelton Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Hva vil man sette mest pris på? Den extra effekten i 320d, eller den lavere km.std. og par år nyere 318d man får for samme pris? Mange av de bilene jeg har sett på er chippet. (Facelift) Bør man unngå de chippede bilene eller takler de dette bra? Var det slik at det er samme chlutc/girkasse i facelift 320d som i 330d? Jada, har prøvd søkefunksjonen men fant ingenting jeg følte var nok konkret!
Fredrik Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Det er jo ikke mer enn et par dager siden vi hadde en lignende tråd... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=96192 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=861047 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=860272 Jeg ville ikke ha betalt mer for de 35 ekstra hestekreftene E46 320d med 150 HK tilbyr i forhold til en E46 318d, men dette er mest et spørsmål om ditt temperament. I praksis (dvs. normal kjøring på skandinaviske veier) er forskjellen på motorstyrken ikke spesielt merkbart, men i høyere hastigheter på f.eks Autobahn merker man nok forskjellen i en større grad. Det jeg imidlertid ville ha betalt noen kroner ekstra for er en 6-trinns gearkasse, men den får man kun på E46 320d produsert etter 03/2003. E46 318d kom forøvrig først med automatgear da motoren fikk common-rail innsprøytning 08/2002.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå