rstava Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Kjenner igjen denne ja Den er senka 35mm fremme tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Da har du desidert den fineste fargen på E34 ! Håper virkelig at bakenden på bilen din har hvite blink øverst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Kjenner igjen denne ja Den er senka 35mm fremme tror jeg det var eibach fjærer foran. Nå vett eg koss du kjenne igjen bilen ja. Ser det på navne ja. Vanvittig god bil. Har måtte fixe litt på den. det er jo tross alt en 15 år gammel bil. Hoem, Det er ikke hvite blinkers. Det er noen finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Konge E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Kansje få senket den litt mer etterhvert? Tror nesten den må verre sånn. Viss du hadde kjørt bil i Sola kommune så skjønner du hva jeg mener. Det kan sikkert andre fra sola og skrive under på. Det er mer "vei putter" her en noen aen plass eg vett om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Var ikke så værst, men det fineste har jeg lagt med bilde av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 ja, var fint. Men jeg liker de sorte baklyktene alså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Det går fint ann og ha lav bil i sola BMW_racing..bare kjøre med vett:) :)fin bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Råe bil! Blir parkert for vinteren eller? Du må få fiksa di 4 knoppene som ska oppå dekselet i motorrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Motor rommet har jeg fiksa etter att bilde ble tatt. Føler det ser sånn halvveis ut når de mangler. Bilen blir brukt på vintern, Vasker den hver uke. Men Underspyling. (For hånd) Det går fint ann og ha lav bil i sola BMW_racing..bare kjøre med vett:) :)fin bil du har der! Det eg ganske rart. Kjørte til jobb for ca: 2 uker siden. Tror du ikke jeg kjørte i et Jævla hull mitt i vegen. Punkterte og 1 felg ødelagt. Har bilder av hullet. Kan legge ut senere. Så veiene i Sola er noe DRITT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Flott bil! kjipt å sette på vinterfelgene? E34 gjør seg med mye senk, er bare synd at det laveste punktet blir bunnpanna.. er sikkert ikke så gøy å slå hull på den. var det en av Rondellene du slo skjeve? jeg tok meg forresten friheten til å gi det siste bildet ditt en pitteliten overhøvling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 ååå..off det er jo jævli leit da..ja når du kjører i sola må du være på vakt hele tia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Slo skeiv den ene Rondell felgen. Smalt noe HELT jævli. Skule på jobb, kvart på 8. Litt trøtt, Og så et jævlig smell. Har ikke fått satt på venter dekkene enda. Skal gjør det til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Kansje få senket den litt mer etterhvert? Tror nesten den må verre sånn. Viss du hadde kjørt bil i Sola kommune så skjønner du hva jeg mener. Det kan sikkert andre fra sola og skrive under på. Det er mer "vei putter" her en noen aen plass eg vett om. Går jo fint nå , heila sandeslettå e jo fri for homper=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Kansje få senket den litt mer etterhvert? Tror nesten den må verre sånn. Viss du hadde kjørt bil i Sola kommune så skjønner du hva jeg mener. Det kan sikkert andre fra sola og skrive under på. Det er mer "vei putter" her en noen aen plass eg vett om. Går jo fint nå , heila sandeslettå e jo fri for homper=) Nå nylige ja. Men sola er jo snart et stort arbeidsområde. inne i sola sentrum. homper. Gidder ikke senke den MAX. greit at fram hjule ikke tar oppi skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå