B3KK15 Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Sånn vil jeg å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 B3KK15: Ja, det ville jeg og. Så jeg kjøpte en Angrer ikke. Men det som er dritt er att viss/når jeg skal ha ny bil kan jeg jo ikke ha noe med mindre motor. Kansje en M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Her er et bilde av "veien" jeg kjørte i. Var ganske dyp. Det som er litt fint da, Er jo at jeg ringte kommunen og sa at jeg syntes at de kunne erstatte felg og dekk. Så etter ca 2 uker fikk jeg ny felg på kommunen sin regning. Lurte på om jeg skulle si att noe mer var ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 ja jævlig den håla der..ser de har skjært vekk humpene i innsnervringene og,håper ikke de skal ha sånne gule/svarte jævler som er skrudd ned i asfalten,slike som er med åsenhallen..hehe greit det med rstatninga da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Her er et bilde av "veien" jeg kjørte i. Var ganske dyp.Det som er litt fint da, Er jo at jeg ringte kommunen og sa at jeg syntes at de kunne erstatte felg og dekk. Så etter ca 2 uker fikk jeg ny felg på kommunen sin regning. Lurte på om jeg skulle si att noe mer var ødelagt. NAICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå