Hessel Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 holder på med en 318 is prosjekt,, bilen er tatt helt fra hverandre.. pussa ned og lakkes.. , sette på mye bra deler og få den på veien til våren.. blant annet k-sport coil over sett .. , m fangere, skjørt speil, lister , momo seter , delskinn alcentara, svart matte nyrer osv.. motoren er tatt helt fra hverandre, vasket grundig.. toppen er vært på full overhaling og glass blåst. , pakninger, reimer, reg kjede. stempler og fjærer er bytta , motoren er også hona.. , så som ny=) denne bilen skal ikke ødelegges med noen fæle lexus lykter og lignende "styling" forsøk som er helt på viddene etter min smak.. setter pris på tips og tilbakemeldinger --blei veldig fornøyd med den nye alpina fargen=) , gleder meg til å få satt sammen bilen og få på noe riktig fete rims her er noen bilder fra prosjektet..
Torek Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Sjefsfarge! Akkurat sånn E36 vil jeg ha også, med samme motor som du har!
knut_olestad Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Det var et Flott prosjekt, liker tankegangen din Blir knall dette
sladjan Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 ser bra ut, kommer til å skille seg ut med den fargen og svarte lister rundt bilen Toning hadde sikkert gjort seg også
ingard Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Defintivt rett fargevalg! Med svarte detaljer blir dette en vinner
Hessel Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 åssen felger skal jeg ha? noen forslag og linker... jeg har lyst på 18 " matt svarte eller gull felg med polert kant...
Arild G. Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 gromme bbs felger er vel en sikker vinner uansett så har du hvertfall valgt riktig farge på bilen.
ingard Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 åssen felger skal jeg ha? noen forslag og linker...jeg har lyst på 18 " matt svarte eller gull felg med polert kant... Skamlav, style 5, bbs rs, bbs ch, acs type 2, oz cerez eller oz futura.. Helsvartefelger er sjeldent pent. Syns jeg da.. Men med polert kant kan det bli pent..
torodd Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Dette har jeg trua på, venter i spenning på flere bilder av bilen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå