Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Er 4 clips, har delt lykta ved montering av angeleyes på de gamle lampene mine. Får kjøpt nye glass på ebay :)

Er det bare de clipsa man ser med en gang man åpner panseret? :) De oppe på luktene liksom? Har aldri turt å demontere lyktene mine, så jeg tenkte at før jeg prøvde meg frem, så er det greit å få noen råd, men om de bare er clipsa fast, så er det jo ikke noe problem :)

Da blir det nye lykteglass snart :) Takk for hjelpen Kristian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er 4 clips, har delt lykta ved montering av angeleyes på de gamle lampene mine. Får kjøpt nye glass på ebay :)

Er det bare de clipsa man ser med en gang man åpner panseret? :) De oppe på luktene liksom? Har aldri turt å demontere lyktene mine, så jeg tenkte at før jeg prøvde meg frem, så er det greit å få noen råd, men om de bare er clipsa fast, så er det jo ikke noe problem :)

Da blir det nye lykteglass snart :) Takk for hjelpen Kristian :)

Jo, bare hyggelig :), Er veldig enkelt... Bare vær litt forsiktig med de clipsene på siden, 4 metallclips over og under, og 2 plastikk på hver side. du ser det forsåvidt her.

http://logun.org/e36angeleyehomestyle.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med tilbakemeldinger :) Er utrolig fornøyd med eksosen og diffusoren :) Kunne ikke passet bedre med Scorpion STW M3 til BMW E36 :) Var litt mye lyd i førsten, så fant ut at det var bedre å montere originalfilteret kontra åpent kon filter, og nå er jeg fornøyd med både lyd og utseende! Fremhever rekke 6eren utrolig godt.

Bilen er desverre litt støvete på bildene da jeg hadde latt den stå litt over en dag i garasjen. Blir støvete der inne av en eller annen grunn når det blåser ute :? Bildene ble tatt rett før jeg vasket den, men hadde vært for mørkt til å ta bilder etter vasken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tilbakemeldinger :) Alltid morsomt å høre noen komentarer på bilen :)

Skal få tatt noen bra bilder av den en dag det er bra vær og det j...... vegvesenet slutter å salte tørre veier i Østfold :evil:

Får håpe den tiden kommer snart, så skal jeg få tatt noen cab-bilder med taket nede og ved vannet(hvaler-øyene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har, kult med rød bil med rødt tak. Vurderer scorpion anlegg sjæl, er det vanskelig å bytte. Har noe jalla efektanlegg nå, som høres ut som en riskoker :?

Takk for det Sigurd! :) Scorpion er absolutt å anbefale! Jeg byttet det på en times tid tenker jeg. Og jeg er egentlig ikke noe "skru-mann" :P Skrur det jeg må, så sender jeg den på servicer osv for å få resten gjort. Men jeg synes det var veldig enkelt å bytte. Eneste var at det var sinnsykt trangt i bak-festene på eksosen. Når man skrur på de bakerste festene så vær tolmodig og ikke begynn å slå i bilen :D Hehe.

Det er kun 2 skruer med muttere foran på eksosen(bak katalysator) så er det to "henge-fester" helt bak som er festet i to skruer. Så er veldig enkelt og fort gjort, men er trangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...