Joan E36 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Monterte lyktene om mandagen, og ble ganske skuffet over kvaliteten på lyktene. De var jo ikke så dyre, men allikevel ble det ca 2000 kr med frakt, og da bør det jo være helt ok kvalitet i allefall. Når jeg hadde satt de på, så satt jeg bilen ut i gården og lot den stå der et par timer før jeg kjørte til en kamerat. Da oppdaget jeg at begge lyktene var helt duggete og man så nesten ikke lyktene pga dugget. Og dugg er ikke noe jeg har så veldig lyst til å ha i lyktene fordi jeg synes dette skaper et litt billig preg. I går vasket jeg bilen midt på dagen i sola og de ble like ille igjen. Noen vært borte i samme problem som meg? Eventuelt noen forslag på hva jeg bør gjøre? Lyktene blir i allefall uansett tatt av bilen. Vurderer å kjøpe meg nye originale lykteglass til de gamle lyktene mine og få bilen helt original igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Som jeg alltid har sagt. De originale lyktene er mye penere! AE er oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Som jeg alltid har sagt. De originale lyktene er mye penere! AE er oppbrukt Enig i deg nå ass hehe Tenkte det var artig å bare prøve noe nytt, men det var ikke akkurat som forventet. Men problemet mitt er at jeg bestilte hos GS. De har så sinnsykt dyre originale lykteglass i forhold til koed. Sendte mail til GS for å klage på de, men de svarer ikke, så veit ikke om jeg rett og slett må selge de eller hva jeg gjør. Originale kommer straks på i allefall Orker ikke ha lykter som dugger, og i tilegg være fan av originale ting. Da passer rett og slett ikke AE på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Er heller ingen fan av uoriginale deler. Men er jo viktig å prøve seg frem da Bra du tok til fornuft til slutt Misunner deg med cab nå om dagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Hehe, nei.. uoriginalt blir ikke bra Hehe Ja, tok til fornuft til slutt Ja, cab nå om dagen er helt magisk Du får ta til fornuft å kjøpe deg cab igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Har lyst til å montere kompressor i bilen nå, men finner ingen firmaer som driver med dette i Norge, Sverige og Danmark? Bare ESS, men de har ikke kompressorkit til E36 Men om noen her veit om noen steder som selger dette til E36 320, så må dere rope ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Vis du borer et hull øvert på lykta kan det hende du slipper dugget.. Fått en sprekk øvert på ene lykta, altså på den vannrette delen opp mot panseret.. Den dugger ikke i det hele tatt Så tenkte jeg skulle borre et lite hulll på den andre.. Høres litt brutalt ut men Cab nå om dagen er som du sier litt magisk ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Vis du borer et hull øvert på lykta kan det hende du slipper dugget..Fått en sprekk øvert på ene lykta, altså på den vannrette delen opp mot panseret.. Den dugger ikke i det hele tatt Så tenkte jeg skulle borre et lite hulll på den andre.. Høres litt brutalt ut men Cab nå om dagen er som du sier litt magisk ja.. Det var jo ikke dumt dette hehe Men lurer på å bytte tilbake til originale pga AE ringene ikke er helt i hundre Egentlig ganske misfornøyd med kvaliteten på lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Likte egentlig org. baklykter og orange blinklys på denne bilen, synes det var knall! Hva slags senk har du? Er perfekt senka ! Nydelig cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Likte egentlig org. baklykter og orange blinklys på denne bilen, synes det var knall! Hva slags senk har du? Er perfekt senka ! Nydelig cab! Ja, fant ut at de originale lyktene er best Orange blinklys har jeg også falt til ro med og bestemt meg for å beholde. Det gir bilen et særpreg Takk for det Bilen er senket 60/30, altså 60mm foran og 30mm bak. Meget fornøyd med senken og synes egentlig ikke den kunne vært verken høyere eller lavere. Det er supersport senkefjører og supersport dempere på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Har kommet til et stoppepunkt med hva jeg kan gjøre med bilen min nå. Kommer liksom ikke på noe mer jeg kan gjøre med den uten å ødelegge den.. Men den skal i allefall få originale M3 sidelister nå i løpet av sommeren og jeg har nå bestilt nye lykteglass til de originale lyktene slik at den blir mest mulig original Men hjelp meg, kom med forslag til hva jeg kan gjøre med den? Noe som kan bli annerledes/bedre, si det Blir bare glad for kritikk og hjelp PS: Nye bilder av bilen vil bli lagt ut til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Her er da noen bilder av bilen igjen! Si deres mening på godt og vondt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Jeg digger E36 cab og din skuffer ikke. Men det er ufattelig slitsomt å studere bider når de er opp ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Takk for det Morsomt å høre Ja, veit bildene var litt dårlige. Må få tatt noen bra bilder snart. Tror kanskje jeg skulle få tatt noen i morgen Så det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 gjort av hvite blinklysa a? og bilder man ikke får vondt i nakken av og se på hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå