Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvite blinkere har jeg egentlig slått fra meg :P Tenkte lenge på å montere hvite blinkere, men synes den kler orange blinkere godt og det er ikke så mange andre som har det lenger, så jeg synes det er litt artig å beholde disse :) Hehehe :P Har dere stive nakker alle sammen eller? :P

Synes ikke de to siste bildene var så ille? :P Skal prøve å ta med meg vateret neste gang jeg skal ta bilder jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler bare ordentlige sidelister denne. Flott bil.

Men tror du skal prøve ta noen bilder med et vater på toppen av kameraet fortsatt jeg.. :lol:

Sidelister kommer nå om et par uker regner jeg med :) Skal bestille nye lykteglass til originallyktene etterpå+nye tåkelykter+sidelister :)

Så håper på at det blir bra til slutt da :)

Skal få en kamerat til å polere bilen med skikkelige produkter nå og vokse den med egen BMW voks og en voks spesiallaget for felger med polert kant samtidig som han lovet meg at baklysene ville se ut som nye selvom de er pene fra før av. Så da bestemte jeg meg for å kjøpe nye lykteglass til bosh-lyktene fremme og nye tåkelykter slik at den blir 100%.

Så det gleder jeg meg masse til :D

Håper bare sommerværet kommer tilbake snart :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite blinkere har jeg egentlig slått fra meg :P Tenkte lenge på å montere hvite blinkere, men synes den kler orange blinkere godt og det er ikke så mange andre som har det lenger, så jeg synes det er litt artig å beholde disse :) Hehehe :P Har dere stive nakker alle sammen eller? :P

Synes ikke de to siste bildene var så ille? :P Skal prøve å ta med meg vateret neste gang jeg skal ta bilder jeg :P

er ikke helt enig men, hadde du bytta blinklys for og teste så hadde nok ikke orange kommet på bilen igjen etter det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes liksom det er litt fint med de oransje blinkerne også, for det er nesten ingen som har det lenger og jeg synes det giir et særpreg på bilen som gjør den original. Veit hvite blinkere også er originalt på BMW, men det er liksom pent med oransje også til den fargen jeg har synes jeg. Alle har hvite blinkere og derfor vil jeg liksom prøve noe nytt og kjøre oransje :P

Synes hvite blinkere er fint selv jeg altså, men synes det gjør seg med oransje også på bilen min. Men det er jo smak og behag :P Men takk for meningene! Setter pris på at dere kommer med meninger :P

Nå er i allefall originale frontlykteglass kjøpt og jeg har også bestilt nye tåkelykter. Så håper på å få det til å se enda nyere og penere ut :P Gleder meg masse :D Veit jeg er rar og spesiell som kjøper nye lykter og lykteglass bare for å få det til å se bedre ut, men sånn er jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nå er det en god stund siden jeg har fått vært her inne =(

Men får prøve å bli litt aktiv igjen =)

Skal få lagt ut noen bilder av bilen før jeg setter den inn for vinteren =)

Tanken har også streifet meg at jeg kanskje burde selge den til neste år da jeg føler jeg trenger en "helårsbil". Så da vurderer jeg E46 sedan med 2 liters diesel eller en E39 med diesel. Synes også at E38 hadde vært gøy, men tror fort den kan bli litt stor for mitt bruk, selvom det hadde vært magisk med stor og tung bil som man får masse komfort av. Men får se =) Er ikke engang sikkert jeg skal bytte, blir bare om jeg får et bra bud på den. For bilen er usedvanlig pen og med en del utstyr, så får se =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =)

Nei, er ikke lett å få tak i om du ikke drar til et bmw verksted eller leverandør =S Egentlig rart, selvom en del helst vil ha hvite. Var veldig i tvil i førsten jeg også, men etterhvert som tiden gikk så fant jeg ut at jeg synes det var utrolig sprekt eller klassisk med orange blinkere =P

Synes det skaper et rent og klassisk preg =) Synes hvite også er veldig pent jeg, men akkurat på denne bilen synes jeg orange er minst like fint =)

Lykke til med å få tak i! Morsomt at det er flere som vil kjøre orange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i statene er det fler og fler som starter med orange blink igjen..så du er nok en pioneer her i Norge..ja har vært overalt egentlig...ser ut som de fleste bare kaster de orange blinkerne..hmm..men nå har jeg dessverre lakka mine baklykter med sotespray siden jeg kjeda meg..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk sett det jeg også, at de begynner å ta i bruk orange blinkere i USA osv nå =) Så kan jo håpe på at det blir noe mer av det =)

Men er jo selvfølgelig smak og behag =) Skjønner godt at folk heller vil ha hvite eller sotede blinkere, men synes dette er så vanlig, så ville på en måte skille meg ut litt i mengden og i tillegg til at jeg synes den kledde orange =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...