Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det Kristian! :D

Ble ikke helt fornøyd med de andre når bilen er så original ellers. Det passet liksom ikke når jeg hele veien har prøvd å holde den så original som mulig :P

Men nå har nye lykteglass ankommet posten, så får se om ikke det blir bytte av glass i kveld/natt etter jobb :D

Så håper jeg på å få noen som ikke er så "matte" og slitte og at dette vil se noe bedre ut =) Har jo xenon, og da synes det så sinnsykt godt at glassene er ripete osv, og det liker jeg ikke :P hehe =)

Men jeg har et problem i vinter altså =( Har ikke bil, og jeg er avhengig av bil, så jeg ar to alternativer.. Det ene er å bytte bil :cry: Det andre er å vinterkjøre den :cry: Har ikke lyst til noen av tingene.. Det som hadde vært best da er om jeg hadde fått solgt den til en som kan ta vare på den og pleie like mye med den som meg.. For det er virkelig en spesiell bil for meg. Den er strøken samtidig som at jeg har stellet mer med den bilen der enn jeg har gjort med noen dame noengang :P Forrige dama gjorde det slutt med meg fordi jeg brukte så mye tid på bilen og brukte tid til å kjøre til treff osv =P Hu ble lei, men det får gå =D Jeg lever for BMW, og om damene ikke respekterer dette, så får de dra ass! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det Kristian! :D

Ble ikke helt fornøyd med de andre når bilen er så original ellers. Det passet liksom ikke når jeg hele veien har prøvd å holde den så original som mulig :P

Men nå har nye lykteglass ankommet posten, så får se om ikke det blir bytte av glass i kveld/natt etter jobb :D

Så håper jeg på å få noen som ikke er så "matte" og slitte og at dette vil se noe bedre ut =) Har jo xenon, og da synes det så sinnsykt godt at glassene er ripete osv, og det liker jeg ikke :P hehe =)

Men jeg har et problem i vinter altså =( Har ikke bil, og jeg er avhengig av bil, så jeg ar to alternativer.. Det ene er å bytte bil :cry: Det andre er å vinterkjøre den :cry: Har ikke lyst til noen av tingene.. Det som hadde vært best da er om jeg hadde fått solgt den til en som kan ta vare på den og pleie like mye med den som meg.. For det er virkelig en spesiell bil for meg. Den er strøken samtidig som at jeg har stellet mer med den bilen der enn jeg har gjort med noen dame noengang :P Forrige dama gjorde det slutt med meg fordi jeg brukte så mye tid på bilen og brukte tid til å kjøre til treff osv =P Hu ble lei, men det får gå =D Jeg lever for BMW, og om damene ikke respekterer dette, så får de dra ass! :D

Hehe, synes det er gromt noen kjører den stilen:)

Nesten så jeg synes standardbaklykter er kulere enn M3 om dagen, rett og slett fordi alle har disse.. Ingen mulighet til å kjøpe en drittbil for vinterkjøring altså? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes liksom at M3 lyktene og hvite lykter er så vanlig, så jeg ønsker å beholde de orange lyktene for å skille meg litt ut =P Veit det er utrolig mye delte meninger om det, men det er utrolig klassisk og pent synes jeg. Men skjønner at folk synes hvite er penere også, det har jeg full forståelse for :P

Takk for det benger :D Har prøvd å beholde den så ryddig som mulig og beholde den så pen jeg klarer. Taket også veit jeg det er mye delte meninger om, men det er jo originaltaket og jeg synes det er sprekt med lik farge på caben som det bilen har :) I allefall vanlige nøytrale farger :) Men mange mener jo at cabrioleter skal ha svart tak :P Men takk skal du ha :) Alltid gøy å høre noen positive tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står den tørt og godt og trygg fra saltet som brått en morgen kommer her i østfold, så vil den bli fraktet på henger til det stedet den står vinterlagret. Der vil jeg vaske bilen nøye før jeg setter den inn så jeg får bort eventuelt salt og dritt som spruter opp på hengeren.

Bilen er behandlet som et barn og det bærer den også preg av! :)

Det er ikke spart på en krone når det gjelder ting jeg har kjøpt og gjort med den. Har fult servicehefte og kvitteringer fra verkstedjobber som bytting av bremseklosser, olje, firehjulskontroll osv.

Mvh

Jonas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Bilen byttes nå mot E39 sedan!

Spiller ikke så stor rolle hvordan motor det er i den, men det som er viktig er:

- Den skal være meget pen og velholdt

- Den skal ha gått under 150.000 km

- Den skal ha skinn int.

- Helst en mørk farge(svart osv)

- Bare et pluss om det er "M5 look"

- Servicer skal være fulgt

- Og til slutt, den skal være fri fra rust.

Har du er E39 du vil bytte mot caben min, så send meg en PM så avtaler vi nærmere visning og eventuelt prøvekjøring.

Mvh

Jonas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud over 100.000 noteres også.

Prisen jeg hadde tenkt meg var i utgangspunktet 120.000 - 130.000, men i og med at det er vinter så kan dere komme med bud over 100.000, så skal jeg notere dette.

Jeg trodde jeg hadde solgt bilen for en måned siden ca, men var kun en useriøs fyr uten penger, så vær så snill og sørg for at dere har penger før dere kommer å prøvekjører.

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...