Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt scorpion på flere modeller og syns lyden er perfekt. De bråker mye, men syns lydbildet er bedre enn eisenmann som er litt svakt. Det varierer litt mtp mellomregisteret. 325 har f.eks veldig mye lyd orginalt så den bråker ekstra mye. Tror du blir knallfornøyd med scoprion på cabn (det kan bråke ekstra siden du ikke har tak).. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, mange mener at scorpion er det som passer BMW best, derfor falt egentlig valget mitt på Scorpion. Jeg vil ikke ha noe sånn billig "effektanlegg" som bare bråker og ikke fremhever rekkesekser lyden, men ville heller slå til med noe som så bra ut og som det va god lyd i. Derfor håper jeg på det beste=)

Ser det er meldt mildere vær fremover også, så da henter jeg bilen og får montert alt så fort som mulig, så legger jeg selvsagt ut bilder av arbeidet =)

Takk for gode svar og hjelp! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, potta kom på 4.500 kr. Synes dette er greit om potta er så god at den nesten kan måle seg med potter til nesten 10.000 =)

Så gleder meg utrolig til å få den på, og trykke pedalen i gulvet og nå 6400 omdreininger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du få montert dette da:D lyst til å høre LYD :D

Står vinterlagret enda veit du, så må vente på godværet 8)

hehe :D

Men blir utrolig artig å høre lyden som mange skryter av, og høre om det faktisk var verdt 4500 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, potta kom på 4.500 kr. Synes dette er greit om potta er så god at den nesten kan måle seg med potter til nesten 10.000 =)

Så gleder meg utrolig til å få den på, og trykke pedalen i gulvet og nå 6400 omdreininger :)

Ser den, ser den :lol:

Hehe :) Ja, blir spennende å høre om det er den "riktige" potta for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hvor bor du? huset bilen din sto parkert utenfor på bildene på side 1 ser veldig kjent ut...

Jeg bor på Greåker :) Grålumveien, litt ovenfor dekksenteret på Greåker :) Veit ikke om det var bra forklart men? :P

Aha, ja jeg skjønner hvor du er :D Men du er ikke der jeg trodde... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hvor bor du? huset bilen din sto parkert utenfor på bildene på side 1 ser veldig kjent ut...

Jeg bor på Greåker :) Grålumveien, litt ovenfor dekksenteret på Greåker :) Veit ikke om det var bra forklart men? :P

Aha, ja jeg skjønner hvor du er :D Men du er ikke der jeg trodde... hehe

Hehe, skjønner :P Hvor i Sarpsborg er du fra da? så bilen din mange ganger i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner :P Hvor i Sarpsborg er du fra da? så bilen din mange ganger i sommer :)

Holder til på opsund :) men er mye rundt Greåker/tindlund traktene, da jeg har mange kamerater der... Neste gang får du pærte og blinke så skal jeg prøve å ikke være overlegen :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder til på opsund :) men er mye rundt Greåker/tindlund traktene, da jeg har mange kamerater der... Neste gang får du pærte og blinke så skal jeg prøve å ikke være overlegen :D hehe

Høres veldig bra ut! :) Skrev det akkurat i linken din også, at jeg skulle blinke på deg om jeg så deg :) Så jeg skal blinke eller pærte om jeg ser deg! Så får du gjøre det samme, så skal jeg prøve å ikke virke overlegen jeg heller :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut! :) Skrev det akkurat i linken din også, at jeg skulle blinke på deg om jeg så deg :) Så jeg skal blinke eller pærte om jeg ser deg! Så får du gjøre det samme, så skal jeg prøve å ikke virke overlegen jeg heller :) Hehe

Hører at jeg ofte har så dårlig tid at jeg sjeldent hilser, men det er ikke meningen :oops:

Tenkte å få dratt igang ett lite bimmers treff i området snart også, så fort snøen forsvinner :D

Edit: Jeg må få høre scorpion eksosen din engang. Får ikke bestemt emg hva jeg vil ha selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...