Davidsm3 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 ja,den er tilsalgs igjenn av ny eier. ja,jeg ville beholdt gule lyktene og ikkje mont brock.syns det er litt oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Touring med m-tech1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilspils Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Ta vare på Alpina`n da, ikke "hår den opp". Kjøpte den Lichtenstein for snart 10 år siden.God bil. Fikk du/forrige eier tak i ny org. Alpina Diff? N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 ja.det skal være ny diff foran og bak i 2007 pga verksted tabbe. men tror det er samme som 325ix. drivverk og diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilspils Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Da har den en annen utveksling en org. Alpina. Hvor går bilen nå? N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 skal være org.utv 4.10. el 3.91.husker ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Her er noen fine Touringer Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWoscar Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Min E30 320 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Min Alpina b3 2,7 allrad. Tror det var 11 stk ix som var produsert av alpina.alpina striper på framfanger er nå kjøpt inn:) Orginal bil 89mod. Eier du denne fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 jepp.og nå har den fått på org bliklykter rundtom ,org kvite lys og alpina striper på fanger foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 jepp.og nå har den fått på org bliklykter rundtom ,org kvite lys og alpina striper på fanger foran. Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 min gamle 24v 92 320 borbet felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Min Turbo Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Jeg importerte en 325iXt for en del år siden. Den ble desverre solgt, men lever fremdeles. Jeg så at den hadde blitt EU-godkjent i sommer, og er litt interessert i om dagens eier kanskje er bruker av forumet, eller om noen her vet noe om bilen. Den har hatt flere eiere de siste årene, og jeg har sett at den har vært til salgs på Finn et par ganger siden jeg solgte den. Legger ut noen bilder for de som er interessert: Bilen er makakittgrønn. I dag ville jeg vel valgt noen andre felger, men dengang var det vanskelig å finne noen med riktig innpress. Ganske strøkent motorrom. Spørs om det er like fint i dag..... Var forresten Webasto varmer også på den. Sportsstoler i skinn. En utrolig vinterbil....savner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå