Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja jeg følger tydeligvis ikke med på alt her inne lenger. For den tok ikke jeg, tror jeg... ? :)

Eller er det fortsatt at du har liten motor i doningen din SuperBeetle? For det har jeg jo fått med meg i tråden din.

hehe...ja det er vel det det går i her i tråden, flertallet jeg snakker med later ikke til ha samme mening og forståelse som meg ang motorer så det er vel igrunn bare til å smile av det :)

hehe, så lenge du er fornøyd med den motoren du har, så ser jeg ikke helt hvorfor du skal bytte. :) hehe.

Skrevet
Xzi:

gratulerer med dagen. håper du er fornøyd :)

Superbeetle:

Hva med en tur 328'en da? kan garantere en annen opplevelse enn 325'en.

hehe...har testet en annen 325 også, dog ingen 328..kanskje det hadde vært noe :)

Men jeg er nok litt sær og vanskelig å overbevise, iallefall hvis formålet med alles argumenter er at jeg burde bytte ut motoren min.. Gjerne jeg bare har mindreverdighetskomplekser :lol:

Skrevet
Hva tror dere jeg håper å oppnå med å si noe sånt. Nemlig. Er nok av folk som biter RETT på, på det forumet her.... Det tok, tja, hum. 5min ?

Så du skriver at m50b20 motoren er dårligere bare for at du vil at folk skal reagere på det og spørre hvorfor? :?

Nja, delvis. + at det var det jeg fikk opplyst før jeg handla meg BMW e36.

Skrevet

Jeg fikk høre at det var B25'en som er værst, fordi den hadde alutopp som vrei seg bare den gikk varm, og at toppakningen til M50 motorene gikk fløyten hvis du dro den noe særlig mer enn 3 ganger opp til sperra..

Er mye rart som er ute å går..

Selv så knakk jeg toppakningen etter 7 måneder i mitt eie, men det var fordi den driten av ei vannpumpe gikk til skogen..

Skrevet
Jeg fikk høre at det var B25'en som er værst, fordi den hadde alutopp som vrei seg bare den gikk varm, og at toppakningen til M50 motorene gikk fløyten hvis du dro den noe særlig mer enn 3 ganger opp til sperra..

Selv så knakk jeg toppakningen etter 7 måneder i mitt eie, men det var fordi den driten av ei vannpumpe gikk til skogen..

Men det er jo et kjent problem med BMW generelt det med toppen på den. Så det får nå være. Men ja, er vel mye rart ute å går :) Syns fortsatt det er dårlig gjort å drive å lage en tråd med at en med liten motor må skaffe seg ny bla bla bla. Trodde man var akseptert bare man hadde BMW jeg men :P

Skrevet

Men det er jo et kjent problem med BMW generelt det med toppen på den. Så det får nå være. Men ja, er vel mye rart ute å går :) Syns fortsatt det er dårlig gjort å drive å lage en tråd med at en med liten motor må skaffe seg ny bla bla bla. Trodde man var akseptert bare man hadde BMW jeg men :P

Intern humor.. :wink:

Skrevet
Xzi:

gratulerer med dagen. håper du er fornøyd :)

Superbeetle:

Hva med en tur 328'en da? kan garantere en annen opplevelse enn 325'en.

hehe...har testet en annen 325 også, dog ingen 328..kanskje det hadde vært noe :)

Men jeg er nok litt sær og vanskelig å overbevise, iallefall hvis formålet med alles argumenter er at jeg burde bytte ut motoren min.. Gjerne jeg bare har mindreverdighetskomplekser :lol:

hehe... men jeg skal jo være ærlig å si at du helt sikkert har forumets feteste e36 316. for ikke å nevne resten. er vel bare det at du har moddet den så mye og at den er så feit at folk har problemer med å tro at det "bare" er en 316 maskin som står i den.

Uansett er jo ingenting aktuelt før 2012 og da er jo muligens livssituasjonen snudd på hodet. 8)

Skrevet

Xzi: jeg har en m50b20 motor i min 92 coupe. denne har blitt godt brukt og jaget endel siden jeg kjøpte den i mai. så vis de er så dårlige må jeg spørre hvorfor i all verden bruker min hverken vann, olje eller har noen som helst ulyd? må også legge til at motoren min har snart gått 280 000km.

at en motor ryker lett har mye og si hvordan eiern behandler den. selv drar jeg aldri bilen over 4000 før den har nådd driftstemp ;)

edit: skriveleif

Skrevet
Uansett er jo ingenting aktuelt før 2012 og da er jo muligens livssituasjonen snudd på hodet. 8)

Angående godkjenning så hadde jeg vel ikke kvidd meg for å kjøre uten, men dumt hvis noe skulle oppstå. Hadde vært noe annet hvis det var en bil jeg kun brukte i helger og dager med solskinn :P

I 2012 er det nok en annen bmw som står i garasjen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...