Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

på e39 540 så koster kompressor'n ca 20 bare, men du bør kjøpe eksos'n deres også, den skal visst gi 47HK mer enn stock eksos... og den koster deretter. så da snakker man 40-50 med en gang

Skrevet
Noen som vet om et verksted i Norge som kan skaffe og montere kompressor på en BMW Z3 1.9? Prisestimat?

er nok ess tuning som er nummer 1 på markede da, som mange har nevnt før meg. men det koster...

Skrevet
tror ikke de leverer til e39 M5... mener jeg kun så, chip og clutch

Så det nå jeg også. men om du tar kontakt med de så setter de isammen ett kit til deg ville jeg tro...

Skrevet

Så det nå jeg også. men om du tar kontakt med de så setter de isammen ett kit til deg ville jeg tro...

bruker kanskje 540'n sin, bare med no sammenføyninger eller no

Skrevet

både 540 og m5 er jo v8 maskiner, så det vil vel muligens passe overens, men chip har jo veldig mye å si på effekt, så da må de i tilfelle programere en egen chip til m5...

Skrevet

både 540 og m5 er jo v8 maskiner, så det vil vel muligens passe overens, men chip har jo veldig mye å si på effekt, så da må de i tilfelle programere en egen chip til m5...

noe sånt jeg tror også

Skrevet

de lager ikke til biler med nok hester fra før. får ikke kompressor til 750 hos ESS heller. vil da tru at 400 hk er nok i en M5:P hadde sikkert vært moro med flere. men man trenger de ikke:P også er vel ikke markedet for kompressor på M5 så stort. så er vel ikke lønnsomt og lage noe til M5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...