Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bra biler dette ja. Men begge de du nevner er jo mye kjørt og når du spør om prisen er ok så avhenger det litt av hvor kresen du er på slitasje på interiør, lakk etc. Hadde også holdt meg unna disse som har hengerfeste (som du kan se er godt brukt). Automatkassen har sine svakheter på disse modellene etter x-antall tusen kilometer og særlig hvis bilen har vært brukt til å dra f.eks campingvogn. Og særlig hvis de har vært chippet.

Og vær nøye med å få noen (eks NAF) til å ta en objektiv tilstandsrapport på bilen så du ikke må skifte deler for tusenvis etter kun et par måneder.

Men sånn ellers er det jo kanonbra biler og ikke minst et design som er tidløst og stilig selv om det florerer med nyere modeller (E60/E61)...

Skrevet

Har henger feste på min, tror jeg er den eneste som har brukt det også.

Hadde en bil på henger nesten 2 mil.

Kjempe bil, men tenk deg om 2 ganger før du kjøper diesel bil.

*klakk klakk klakkk* Men synes faktisk at lyden i 530d er litt sånn små tøff. Hørres ut som en liten lastebil 8)

Skrevet

Kjenner han som har den siste du lista opp. Er ganske påkostet siste 2 åra med slite deler etter det jeg vet. Er en Full m tech bil også etter det jeg fikk med meg.

Men utifra erfaring så styr unna BMW diesel med over 180K på KM tellern. Sikkert noen som er uenige her men :lol:

Skrevet

Har selv en 530 DAT som jeg er kjempefornøyd med, kan ikke annet enn anbefale deg en sånn bil

Herlig kjøremaskin med masse komfort

Dessuten faktisk ganske rimelig å kjøre med, min ligger på 0.55 på langkjøring, og snittet på tank er 0.66 l/mil, synes det er imponerende på såpass stor og tung bil med 3 l motor og automat

Skrevet

Ser den ene ligger med "solgt" men dersom valget hadde stått mellom de 2 hadde jeg uten tvil gått for faceliftmodellen, altså den siste.

Mye finere med widescreen-skjerm, og nye baklykter. Pluss at den har litt mer hk orginalt. 193 i facelift, mot 184 i pre-facelift.

Skrevet

De er jo ikke verdt noe mer da. Passert 200K km så raser prisene.

Fikk ikke mer en 220 i innbytte for min, og de solgte den for 235 etterpå.

Og den hadde vel litt mer utstyr en disse (-M pakke) og lavere KM.

Skrevet
De er jo ikke verdt noe mer da. Passert 200K km så raser prisene.

Fikk ikke mer en 220 i innbytte for min, og de solgte den for 235 etterpå.

Og den hadde vel litt mer utstyr en disse (-M pakke) og lavere KM.

er jo ikke direkte billig når vitale deler tar kvelden....
Skrevet
Ja ble en del kr siste året. Litt for mye. Men den tid er over.

Nå er det bare å vente på sommern :D

skjer de noe spesiellt på bilfronten til sommern?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...