Mr.T Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Hei Håper noen av dere kan hjelpe meg litt for det er kjipt å ha en bil som jeg ikke kan låse dørene på. Låsen i døra kan kun låses igjen med nøkkel og ikke låses opp og slik har det vært i ett år så det er ikke problemet. Det som skjedde var at en kompis av meg brukte den defa åpneren med a og b knapp og låste opp 4 ganger etter hverandre, slik at det blinket 4 ganger og etter det så fungerer ikke låsen. Hverken opp eller igjen. Det blinker ikke engang i pæren som ligger på dashbore(har ikke peiling hvordan det skrives) . Bilen det gjelder som sagt er en e36 cab.. er ikke sikker om det er 1995 eller 1996 mod siden den er registrert seint på 1995 slik at det står 1996. Er det ettermontert defa eller orginalt? Siden det ikke ar startsperre?(jeg startet bilen helt normalt med nøkkelen) Han klarte jo selfølgelig å låse bilen med nøklene siden jeg ikke hadde sagt ifra så jeg måtte jo skjære opp bakruta med kjøkken kniv for å løfte han inni og åpne på insiden. Setter meget stor pris på om noen av dere kan komme med tips eller hjelpe meg
Marius2002 Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Ehm har du sjekket batteriet på fjernkontrollen? Eller prøvd å byttet fjernkontroll? Også kunne du sjekket defa-boksen om alle ledningene er i. Det var også en liten feil med min, fordi gamle eier ikke hadde festet boksen, den bare lå inni der å slang. Festet den med strips jeg da og det ble bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå