patricko Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Har kjøpt meg nye felger, bestemt meg for å lakkere senteret men usikker på hvilken farge som blir best. Noen som har gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Rondell felgene blir byttet ut med de 3delte bbs/kerscher felgene på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 GULL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Ville hatt dem som på bildet jeg, evnt hel polert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Koksgrå senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Koksgrå her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 tenkt litt på grå ja eller svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Ville hatt dem i koksgrått tror jeg..Ikke sort iallefall Utrolig fete felger forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Ville hatt dem som på bildet jeg Ingen tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Ville hatt dem i koksgrått tror jeg..Ikke sort iallefall Utrolig fete felger forresten.. x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Nagarogrå (koksgrå) passer fint til rød/orange bil, men jeg ville kanskje beholdt dem i orginal farge. Nagarogrå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Har det vert krysseker hjul har det blitt fint med lakert senter. Men di hjula du skal ha har ikke jeg ville lakert ihvertfall. tror det blir best slik som di er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Kan få låne en felg med breikant og sort senter med meg og prøve innpå eller inntil så gjør du deg opp en mening! Og forresten! andre sine meninger tar du til vurdering så gjør du det du selv vil.! Mange som mente min ikke kom til og bli pen med sort senter men etter bilen ble ferdi ble det bare rått! Kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Nagarogrå ;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Mange gode forslag men valget falt på grå. Takker Arild G. for photoshopping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå