Tommy Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Er den noen som vet om en plass som forhandler AC Schnitzer tårnstag til E30?
Rogern Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Dette du skulle hatt sikkert. Dårlig bilde... Edit: ett til
Tommy Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Søkte på google, etter AC Schnitzer strut brace, å fikk da bilde av denne Som er ganske lik denne hos koed https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1
R Andersen Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Det er siste versjonene av deres tårnstivere. Tror ikke du får den til E30, men jeg har jo tatt feil før jeg.. Kjøp heller Sparco sin, og lakker den i bilens farge. (Den kommer som rød, men det vil jo se litt teit ut i ditt motorrom.) Men du vil kanskje vare ha ACS-deler på bilen..?
S.Arnesen Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 han har jo en ac-s bil, så da er det dumt å kjøpe noe annet enn ac-s tårnstag....
Tommy Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Det er siste versjonene av deres tårnstivere. Tror ikke du får den til E30, men jeg har jo tatt feil før jeg.. Kjøp heller Sparco sin, og lakker den i bilens farge. (Den kommer som rød, men det vil jo se litt teit ut i ditt motorrom.) Men du vil kanskje vare ha ACS-deler på bilen..? Det blir enten AC sin, eller ingen tårnstiver.
Morgan GS Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 GS bildeler er hovedimportør i Norge for AC
Tommy Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 GS bildeler er hovedimportør i Norge for AC Har dere originalt AC Schnitzer tårnstag til E 30 M3?
Morgan GS Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 GS bildeler er hovedimportør i Norge for AC Har dere originalt AC Schnitzer tårnstag til E 30 M3? ikke på lager men bestiller det om du ønsker det. Så sant AC ikke har sluttet å lage det da
Tommy Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 GS bildeler er hovedimportør i Norge for AC Har dere originalt AC Schnitzer tårnstag til E 30 M3? ikke på lager men bestiller det om du ønsker det. Så sant AC ikke har sluttet å lage det da Kan du sjekke tilgjengelighet/pris. Begge typer er interesangt, bare det er originalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå