S.Arnesen Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Har også diff med 3,07 i utveksling som selges =P Den kan du få med motoren..Har byttet til 3,46. Merker noe forskjell ja hva er utvekslingen på orginal 320? om du sitter på den infoen... Prisen på b25 motoren da? hvor i landet ligger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Prisen kan vi se på senere Men dette er en motor uten hjerne og ledningsnett, passer rett inn på din nåværende ledningsnett og hjerne. Bare å mappe den senere for optimal effekt. Jeg holder til i Oslo, ikke langt unna Sarp. Er faktisk mye i Moss området.. Og iblant på rakkestad, kjenner jo han ene som heter Per Harald som jobber på Ruudskogen Motorsportbane.. Så lufting iblant skal jo ikke bli umulig. Forresten så sies det at 170hk på B25 er bare et tall BMW hadde på tekniske data.. Mange mener den har opp mot 185hk dønn original på noen bremsetester. Men dette er da et rykte, men syntes den drar veldig godt til å være 170hk altså. Jeg skal sjekke utvekslinga på 320 nå! Edit: Finner ikke utvekslinga :S Har du mulighet til å se på delenr på din diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 hørt dette selv også. det om hk antallet i b25 motoren altså... passer lednings nett og hjerne fra b20 overens med b25 altså, ikkke dårlig... Hatt noen runder på skogen, utrolig morsomt det Kjekt å ha en onkel som jobber der Edit: har ikke diffen foran meg nå, men jeg kan høre med bmw til uka. er innom der hele tiden allikevel hehe så slipper du å bruke tid på å finne ut det for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå