Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror det vil skape problemer både foran og bak... prøvde mine hartge felger på en e36 i sommer. de er 18" med 8.5 og 9.5. et 42 front og et 38 bak. satt 225/40-18 dekker foran og 255/35-18 bak. dette oppsette stakk utenfor skjemen bak, og subba tok borti skjermen foran.

Skal sies at den e36 coupe'n var senka 40/20 da...

Skrevet

hm, fant ein annonse på autodb.. Ein rød M3, ligger der enda.. Han har BBS Lemans 19" 8.5 og 9,5 med 38ET og han subber kun ved personer bak og ved stygt ulent terreng sa han da eg snakket med han på telefon.. han kjørte med 225/35 og 245/30..

Noen som veit hvor maks grensa for Et går på e36? Forskjel på m3 og ein 325?

Skrevet

Ser det blir nevnt 18" felger også. Jeg hadde ikke noe problem foran med 8.5*18 Et 40 med 225/40-18 og senket 70mm..

Med såpass høyt ET som 45 så burde det gå uten så veldig store modifikasjoner og med riktige dekk, men uten å subbe i det hele tatt tviler jeg på.

Er litt skeptisk til 9.5" bak med Et45, lurer på om det vil ta borti bærearmen, dvs er nesten sikker! Er iallefall ikke mye å gå med 9" og ET46..

Skrevet
Ser det blir nevnt 18" felger også. Jeg hadde ikke noe problem foran med 8.5*18 Et 40 med 225/40-18 og senket 70mm..

Med såpass høyt ET som 45 så burde det gå uten så veldig store modifikasjoner og med riktige dekk, men uten å subbe i det hele tatt tviler jeg på.

Er litt skeptisk til 9.5" bak med Et45, lurer på om det vil ta borti bærearmen, dvs er nesten sikker! Er iallefall ikke mye å gå med 9" og ET46..

Ok, snakket med BM autoSport.. han meinte dette ville gå, om eg brukte en spacer.. Han meinte at eg slapp å valse..

Vurderer dette i LM felger, men litt domt å handle frå england åso passer dei ikkje.. For har ikkje lyst å valse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...