-Erik- Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Mujaffa! Opp med hånden alle som tenkte det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Værste Amcaren jeg har sett.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Den jalla BMWen også gjorde så jeg nesten begynte å gråte At det går ann å ødelegge en bil på den måten huff... mye merkelige folk rundt i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 men er desverre noen som tar helt av når de bygger bmw også. Der snakker vi SERIØS down-force Er lagd mye rart utav Corvette oppigjennom... Denne "vette'n" var jo faktisk litt snerten da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 HAHAAHAHAAH =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 hviss den første der var sprek så er faen i meg denne wannabe corvette`n også sprek. Steike tøffe felger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 men er desverre noen som tar helt av når de bygger bmw også. Der snakker vi SERIØS down-force Er lagd mye rart utav Corvette oppigjennom... Denne "vette'n" var jo faktisk litt snerten da . handlevogn detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Den første var ikke helt min stil, men denne derimot hadde jeg ikke sagt nei takk til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13168232&sid=xz10cba7VPnT512355&WT.svl=BildeEr det mulig og lage noe fetere enn dette? I min mening kan ingen annen bil stille med ett så rått design! Faen for en stygg bil, skulle laget en penere bil i garasjen her hjemme enn det greiene der.. Trollgutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå