Ivrig86 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Ok =D Må nok valse bak jeg å hehe for å få det så lavt som det burde Tenkte kjøre ei ukes tid først så fjærene osv setter seg ordentlig å sånn. Synker nok litt mer etterhvert som mann får kjørt så bilen min blir nok litt høyere i starten for sikkerhetsskyld =)
elino Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 I dag røyk vindusheisen, men har vi ny på plass i løpet av uka regner jeg med at vi tar turen Jeg kjører fra Elverum på lørdag via Hamar for å møte Jon, for deretter å kjøre i følge videre nedover til Valle Hovin. Har ikke lyst til å slå følge du/dere da? Morsomt hvis vi blir en liten rekke med bimmere. Jon nevnte på det... får vi reparert vinduet er vi med på det
Torek Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Flott Særlig pen bil du har, det skal du ha! Smugtitta litt på den rett etter du fikk den
elino Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Flott Særlig pen bil du har, det skal du ha! Smugtitta litt på den rett etter du fikk den Takk =) Ja, tror jeg har fått tak i et bra eksemplar. Skal bare bytte et sidedeksel og fotdeksel med sprekk, så er bilen som ny Vindusheisen har ikke dukket opp, så hvis den ikke kommer i dag blir det nok ingen tur på oss på lørdag Kjedelig å kjøre så langt med vinduet oppe
elino Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 En kjapp tur innom Valle Hovin på lørdag ga meg masse insperasjon Mange fine BMWer. Synd det ikke ble mer tid til å se nøyere på de, men det blir vel flere muligheter På ønskelisten nå står CSl bakluke, heftigere bremser og større stereo (oppgradere frontsettet, basskasse og ny forsterker) Men får se hvor mye mer penger jeg vil legge i den Originale m-tech sideskjørt kom i dag, så de kommer vel på etter hvert... Her er noen nye bilder av go`bilen..Bimmer i solnedgang :D Ikke mine spor...hehe..måtte bare
Simen! Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Nydelig bil du har, kult med hvit bil å gull-felger CSL bakluke hadde vert prikken
elino Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Nydelig bil du har, kult med hvit bil å gull-felger CSL bakluke hadde vert prikken Takker Angrer nå på at jeg ikke tok CSL luka med det samme, men vi får se hva det blir til
EirikL Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Kanskje en av de fem peneste bilene her på forumet! Ble dritstilig med gullfelgene, selv om jeg personlig tror det hadde blitt enda penere med 19". Synes 20" blir litt for stort siden det blir vanskelig å få brede nok bakdekk. Får litt styltefølelse, hvis du skjønner hva jeg mener. Men for all del....
S.Arnesen Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Strøken sak Ser ut til at bilen fortjener dif-brems
elino Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Kanskje en av de fem peneste bilene her på forumet! Ble dritstilig med gullfelgene, selv om jeg personlig tror det hadde blitt enda penere med 19". Synes 20" blir litt for stort siden det blir vanskelig å få brede nok bakdekk. Får litt styltefølelse, hvis du skjønner hva jeg mener. Men for all del.... Tuusen takk for positiv tilbakemelding You make my day..hehe Enig med deg ang dim på felgene, men vi fikk spesial lagd GS Goldline i 20" (kun 3 sett i Norge) Disse kunne kun lages i 18" el 20" så da var valget lett..også til en knallpris
E30 Turbo Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Snaisen bil Elin! Hils Are og gratuler han med seier x2 i helga! :D Hilsen guttaboys her nord!
|Andreas| Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Utrolig pen bil Har du lakka den dingsen inni hullet i frontfangeren?
Ivrig86 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Fulgte det med gitter til det hullet i fangeren din?? :S... det gjorde det ikke på min serru =(
elino Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Snaisen bil Elin! Hils Are og gratuler han med seier x2 i helga! :D Hilsen guttaboys her nord! Takk Ja, det var morro...bra start på sesongen
elino Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Utrolig pen bil Har du lakka den dingsen inni hullet i frontfangeren? Er ikke sikker på hva slags "dings" du mener Fulgte det med gitter til det hullet i fangeren din?? :S... det gjorde det ikke på min serru =( Nei, du må bestille det i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå