|Andreas| Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Utrolig pen bil Har du lakka den dingsen inni hullet i frontfangeren? Er ikke sikker på hva slags "dings" du mener Hehe, nei, tenker på den kant saken inni hullet.
316 Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Beklager om jeg skremte deg litt sør for Elverum i dag... Blinket til deg et par ganger, kjørte en blå Volvo S60. Det var ingen kontroll som du sikkert fant ut, skulle bare hilse. !
elino Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Beklager om jeg skremte deg litt sør for Elverum i dag... Blinket til deg et par ganger, kjørte en blå Volvo S60. Det var ingen kontroll som du sikkert fant ut, skulle bare hilse. ! Hehe.. lettskremt serru Jeg trodde seff det var kontroll, men hyggelig at du hilste da
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Kveldens oppdatering Bimmern har fått en skikkelig vask under i dag. Gubben har lakkert frontspoileren og M leppa til bagasjelokket. Ellers har den fått nye fjærer og justerbare dempere bak og ny eksos. Det skal på ny fanger bak Blir selvfølgelig en puss på trommelen og kalipperen også FØR ETTER Nå har jeg bare kommet til side 3 eller noe.. så jeg vet ikke om du har byttet bakfangern.. men om man først skal kjøre uoriginalt med 4x potter bak, så bør det integreres det ser mycket rart ut når det blir klistret under, har sett flere biler rundt omkring med det, og det gir meg en litt jalla følelse.. ellers liker jeg fronten veldig godt! Og morsomt å følge med på prosjektet her! )
bimmer-fan Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 super flott bil, eller rå heter det vel
Morgan GS Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 ja nå blir du ikke alene om hvit 328ci elino har godt i innkjøp av en selv nå , så nå skal de bli bygging på meg også hils Are God jul
elino Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Go`bilen er nå Til SALGS... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22403302
alner Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Hei,, og da har jeg blitt ny eier av denne skjønnheten. Jeg bor i Sandnes, så nå er den kommet til vestlandet. Håper han tåler regn
elino Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 Hei! Gratulerer så mye med nydelig Bmw Håper du får mye glede med den Regn er ingen fare Stell pent med den
Torek Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Sleng ut bilde av 996'n a. Hvis den ser ut om en GT2 så vil jeg se! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå