elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Hei Mister Ourom Gratulere med ny bil den så veldig bra utt!!!! Hei Raymond Det er mrs Ourom som har kjøpt seg ny konebil. Mr Ourom sklir fremdeles rundt i supran sin. Men kan hende han blir så inspirert nå at han bytter Supran mot M3?? Vi får komme til Trondheim og ta en fest at snart...Så kan vi diskutere litt BMW
elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Kveldens oppdatering Bimmern har fått en skikkelig vask under i dag. Gubben har lakkert frontspoileren og M leppa til bagasjelokket. Ellers har den fått nye fjærer og justerbare dempere bak og ny eksos. Det skal på ny fanger bak Blir selvfølgelig en puss på trommelen og kalipperen også FØR ETTER
Captain Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Pen bil, pen farge...likte frontlyktene jeg
Mexos Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Ble fint med dobble rør bak Fangeren ser også veldig bra ut. Denne bilen blir rå! Det heter forresten bremseskive og ikke trommel Du kjører jo ikke no gammel fiat, nei på E46'n er det skivebremser både foran og bak
-Erik- Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Ble veldig bra med dobble bak Det må jeg si. Syns front lyktene var pene også
IreneL Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Fin bil! Gjorde seg enormt mye med dobbel eksos
elino Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Dagens oppdatering Her er resultatet etter en lang kveld på verkstedet.. Nye bærebruer, fjærer og justerbare dempere foran. Fronten er tilpasset og montert og M3 speila har fått lakk og kommet på bilen Her går det jaggu meg unna... Det blir M-tech fanger bak. Ellers er 18" vinterfelger på tur, disse håper jeg dukker opp i morgen, så vi får luftet bimmern i helga hvis det blir bra vær PS! Vi har byttet den orange blinklyspæren til blank Med ny front og speil ETTER Mangler et gitter i det lille luftehullet FØR Montering av speil Synes den nye spilleren passer godt inn
SiggenK Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Steike, denne har begynnt å bli bra Legg ut bilder av fremlyktene i mørket med park- og vanlig lys på da
Torek Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Ny-yydelig! Den ble utrolig tøff med csl fronten. Hvit bil er utrolig stilig. Gratulerer!
elino Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Tusen takk for alle tilbakemeldingene Det er bare morsomt å oppdatere tråden når jeg ser at det er respons på den Legger med et par bilder av lykta med gammel og ny pære. Selv synes jeg det ble bra. FØR ETTER
Espen^^ Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 nydelig syns lyktene passa greit til bilen og eg svart/carbon nede på fronten og svart i lyktene
Mexos Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Se der ja Fangeren ble utrolig bra Bilen har blitt kjempetøff! Tror faktisk jeg likte best orange pærer. Var liksom tøfft med litt kontrast mot det hvite. men forskjellig smak
elino Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Vinterfelgene og dekk kom i dag. Stor takk til gutta på TEVO DEKK Ellers har vi satt på M3 spoiler og lamper i bagasjeluka. Litt trangt på verkstedet i dag, så det var ikke så lett å få tatt et ordentlig bilde av bilen med felgene på, men skal prøve å få tatt noen nye i morgen Med vinterfelger med ny spoiler og lamper i bagasjeluka
Kevin=) Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 tror jeg likte de orange blinklys pærene bedre. er det meg eller ser man litt forskjell på hvitfargen på fanger og bil? utrooolig kul bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå