jon///M Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 ser mye mørkere ut en det er. mest pga at det er mørkt ute. skal få tatt noen nye i helgen da det er lyst, kanskje med et bedre kamera også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 handlet speilreflex kamera i dag, var ute og prøvde det i sted. bilen er fortsatt møkkete men det er -8.5grader så jeg vil ikke vaske enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 har prøvd og lære meg kamerat litt i kveld. mange funksjoner jeg fortsatt ikke skjønner men bildene ble da vel ikke så ille. her er ivertfall et par til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 vasket bilen i dag og fikk tatt et par vinter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Fine bilder Hvilket kamera er det du har kjøpt? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 valget falt på nikon d60. betalte 4000 + forsikring (800kr). di øverste bildene er tatt med auto funksjon da jeg enda ikke viste hvordan det andre funket. di 5 siste er tatt med manuel funksjon. holder enda på og lære meg og bruke det, er mange funksjoner! men det virker som et bra kamera men jeg ser allerede nå at jeg bør invistere i en zoom linse og en vidvinkel linse samt stativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 stativ er å anbefale ja! hehe... nokså fine bilder da, men har et par tips (selv om jeg ikke er flink selv, men er jo greit å få vite litt ) ang funksjoner, hvis du bruker Av, altså at du stiller dybdeskarpheten (F-tallet) (Av, vet ikke om det er det det heter på nikon) på bildet 1,2 og 5, så får du mer kontroll på bakgrunnsfokuset... å stille på lukkertiden har somregel ingenting for seg når du tar bilder av stille bil ser du har hatt rundt f4-f5, og det er bra... (somregel jo lavere du har, jo mer blurry blir bildet der du ikke har fokus... slik at sjøen ikke har detaljer på bilder der du "egentlig ikke" skal ha bakgrunn jf bilde 2 på bilde 4 skulle jeg ønske du hadde hatt dybdeskarphet, altså (høyere f tall) hvis du hadde hatt mulighet til det du klarer nok å ha en lukkertid på ned mot 1/80 hvis du er stødig på hendene, da kan du ha litt mer dypdeskarhet men ut å prøve, bilen er jo ganske så fotogen av seg, så er jo bare å få lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 ok, takk for tips. må prøve litt til en dag siden. kanskje prøve på jobb bilen og legge ut her så får dere sett grom vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 ja, hehe... jeg bruker kun blenderprioritet når jeg tar bilder generelt... ja, bare å øve! og lære seg å bruke blender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Pen bil! Nye baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 takker. jepp det stemmer. synes det er litt synd at facelift touring aldri kom med facelift baklykter. så jeg bestilte et sett facelift look på koed. synes det ble ganske tøft og at den fikk et lite løft i utsende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 kledde bilen mye mere med nye baklykter ja. forøvrig meget pen bil, og slik en e46 skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 takker. men den blir vel bedre når sommer skoene kommer på. og litt senk, med clubsport splitterne og muligens m3 look speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå