Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 takker. men den blir vel bedre når sommer skoene kommer på. og litt senk, med clubsport splitterne og muligens m3 look speil Det vil vel bli enda bedre ja. jeg hadde m3 speil på min. syne sde var helt kurrante og kanskje hakket penere enn org.speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 ja, si org speilene blir veldig firkantete synes jeg. samt at den har en kant som stikker ut på undersiden, usikker på hvilken funksjon den har men det er ikke spesielt pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Nice touringen din Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 takktakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 *slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 ble nye hjul i dag. justerbar senk er også bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Nice ja, det er en bildefin touring... (har ikek sett den i rl, så kan jo ikke si noe mer) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Nice ja, det er en bildefin touring... (har ikek sett den i rl, så kan jo ikke si noe mer) hehe Kan bekrefte Sondre, at den er fin i rl også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 hadde det på følelsen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 hehe, takker. joda, bilen ser ikke så verst ut i rl. men det er jo også en bruksbil. hehe. justerbart kommer også ettervert, da blir d enda bedre tror jeg. blir vel også og ta av railsen og montere clubsport splittere etterhvert, og muligens m3 look speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 da var bilen lagt litt nermere bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Ble det så du justerte den ned mer forran som du snakket om i går eller? Nice ble det i allefall Noe annet å kjøre ble det også. Få på splittere nå så har du digg bruksbil Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 jepp, det er jort på disse bildene. men jeg tror ikke d har satt seg skikkelig enda. men jeg ble fornøyd med høyden blir og bestille en pakke fra koed strax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå