Olelink Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 jepp, det er jort på disse bildene. men jeg tror ikke d har satt seg skikkelig enda. men jeg ble fornøyd med høyden blir og bestille en pakke fra koed strax Du har ikke lyst til og vente til den 20ende da, da skal jeg også bestille stor pakke fra koed, sparer noen kr i frakt samt at jeg har rabatt på alt hos koed nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 jo d kan jeg selfølgelig:) ps: jeg har også rabatt på koed;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 jo d kan jeg selfølgelig:) ps: jeg har også rabatt på koed;) Stemmer det, du nevnte da det tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Hoi, Jon! Hvor er bildene fra i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 hadde en liten photoshoot med 320en min og 520en til olelink her på forumet nb: alle bildene er uredigerte! et bilde med eieren av bilen et bilde med begge eierene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Se der ja Ingen av bildene tatt rett forfra av min oppe ved Hint bygningen som ble bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 jeg ble ikke helt fornøyd med di. jeg må seriøst få meg en bedre data og et redigeringsprogram slik at jeg kan få di bildene enda litt bedre men her er di 2 som ble best da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Syns de ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 hadde håpet det var gten ^^ hehe... men skal du ha bilder rett forfra "porttrett" bør du kjøre vekk den andre bilen... ser litt bedre ut ellers er e46en lekker... men AE på 5eren, er jeg nå ikek helt sikker på jeg liker ole! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 hadde håpet det var gten ^^ hehe... men skal du ha bilder rett forfra "porttrett" bør du kjøre vekk den andre bilen... ser litt bedre ut Har mer enn nok bilder av den, vil ha bort AE lyktene på den før jeg tar fler av den nå. De er ett irritasjonsmoment ellers er e46en lekker... men AE på 5eren, er jeg nå ikek helt sikker på jeg liker ole! (intern: hva sa jeg om AE Jon ) Derfor skal de også bort, blir bestilt sorte Hella DE lykter istede Du får se på de bildene der AE er avslått Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Tror vi må ta oss en E46 photoshoot en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 den er helt grei ja:) må bare få igjenn bilen fra lakkering. og så må den shines deretter skal skjermene valses, senk godkjennes og så skal den skrues enda mer ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Hehe.. må skru enda med ned jeg også da. Så du ikke slår meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå