Gå til innhold

BMW E36 328i

George Constanza
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville gjerne sett papirer på dette før jeg evt kjøpte den. Du kan jo si at M-avd hos bmw har bygd om bilen da.. Spiller liten rolle hvem som har gjort det, så lenge det ikke foreligger dokumentasjon på dette.

Skaff papirer, så snakker vi pris over 100K.

Dette er bare info som BØR ligge i salgstråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne sett papirer på dette før jeg evt kjøpte den. Du kan jo si at M-avd hos bmw har bygd om bilen da.. Spiller liten rolle hvem som har gjort det, så lenge det ikke foreligger dokumentasjon på dette.

Skaff papirer, så snakker vi pris over 100K.

Dette er bare info som BØR ligge i salgstråd.

Jeg er enig med "-Anders-" !!!! Alle kan vel si at bilen er bygget om av hvem som helst men da burde også dokumentasjon forelegges, spesielt når bilen skal selges videre for eventuell godkjenning :)

Bilen ser jo vanvittig fin ut da, lurer på om fargen er Arctic silver ? PS selger: Skaff papirer så er det mye lettere å selge dette smykket av en bimmer 8) Hadde ikke nølt med å kjøpe om ombyggingen var kurant å godkjenne.

Kjøpte en ombygd E36 av noen trillinger (selv er jeg tvilling) Den ene trillingen jeg kjøpte av sa at han hadde overtatt bilen fra broren sin som der igjen hadde kjøpt den av broren sin, den første (eller andre) broren påsto at ombyggingen var gjort av Godkjent BMW forhandler men han manglet papirene på ombyggingen.

Når jeg tok opp problemstillingen med alle tre brødrene til stede (noe som var vanskelig å få til) så skyldte de bare på hverandre, de ble ikke enige om hvem som var hvem og heller ikke hvem som hadde kjøpt og hvem som hadde overtatt denne for videresalg :) OG ALLE SIER AT ALLE GODE TING ER TRE!!

Det verste var jo at det var umulig å se forskjell på trillingene så hvem skulle jeg skylde på? eller prøve å få omgjort handelen med?

Han jeg kjøpte bilen av var over 18 år så jeg kunne heller ikke gå til foreldrene med min klage, de andre to var selfølgelig like gamle som selger og hadde samme foreldre :) Så der satt jeg med en 328 som var ombygd fra 316 uten noen papirer :cry:

En uke etter får jeg telefon fra en av de "tre" med beskjed at den trillingbroren som i utgangspunktet hadde kjøpt bilen hadde fått vite av selger at bilen var bygget om på Koed, men trillingene hadde ikke papirer på dette og det hadde ikke selger heller?

Snipp Snapp Snute, Det var da jeg begynte å tute :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en salgstråd for pokker. Om dere er seriøst intressert i bilen men vil ha mer info er det bare å kontakte selger? Konstruktiv kritikk av annonsen i form av at den har mangelfull info eller lignende er jo bare bra for selger og eventuell kjøper. Mens pisspreik om for høy pris, utseende eller lignende kan vell folk spare seg for!

Selger bestemmer pris, uansett om man ikke er enig. Om DU har tenkt til å kjøpe er vell prisdiskusjon noe som bør foregå mellom deg og selger.

NOK OT(Off topic for de som ikke skjønner det), fra meg og andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en salgstråd for pokker. Om dere er seriøst intressert i bilen men vil ha mer info er det bare å kontakte selger? Konstruktiv kritikk av annonsen i form av at den har mangelfull info eller lignende er jo bare bra for selger og eventuell kjøper. Mens pisspreik om for høy pris, utseende eller lignende kan vell folk spare seg for!

Selger bestemmer pris, uansett om man ikke er enig. Om DU har tenkt til å kjøpe er vell prisdiskusjon noe som bør foregå mellom deg og selger.

NOK OT(Off topic for de som ikke skjønner det), fra meg og andre..

Konstrutiv kritikk er allerede lagt inn og dette er bra for selger, syns prisen er bra jeg :) Dessuten gratis BUMP :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg kjøpte den ferdig ombygd.. så har ikkke papirene på det men prøver å få fatt på.. det er prisen vis du får en slik for 80 -90 så jeg veldig ini.. tru du bør lete etter en and bil håper du klare å lese prisen.. du får heler hyle ut vis det er noen andre biler te den prisen du kan få de for.. bilen er ny lakert alt org av m3 optik.. just eu godkjent.. så må bare beklage ddet utspille te en som helst vil ha den gratis.. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ser ikke helt vitsen med all denne klaginga på prisen.. ser ut som en bil som er verdt pengene. dette er en salgstråd ikke en avstemning over hvilke pris man skulle ønske den stod til. om man er interissert så drar man å ser på bilen og eventuelt diskuterer pris da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette vr dyrt. m3 e36 starter jo på den prisen nåe de er GODKJENT ombygd. du får nok ikke mer bilen og delene er verdt. sånn er det uansett når det ikke er godkjent. så 60 for bil og 15-20 for deler.. og det er MAKS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... hvis du ser hva ole@automote her på forumet skal ha for sin ombygde e36, så tru æ du holde kjeft.

Tru du, at du skal få allt gratis.....virker som en dum nisse du.

Bilen er enda til salgs, men ikke til dumme fjøsnisser

Har vært et par å sett på den. De likte den, men fikk ikke lån osv.

Har ingen hast med å selge....bilen står tørt og fint i garagen.

Er du interesert i bilen er det bare å ta kontakt.

Mvh

Byremo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...