Gå til innhold

1999 318i Automote nybygg Selges! Nye bilder 07.12.08

Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

200 tusen kroner? hørtes helt sykt ut. For all del, den ser råfin ut, men den er tross alt 10 år gammel snart, har gått nesten 200 tusen km. Jeg er ingen ekspert, kan hende det er det den er verdt, bare hørtes mye ut:)

Fin farge og lakk:)

Hvorfor?

Hvorfor i alle dager må noen ALLTID bemerke den summen selger setter. Blir så utrolig irritert på at i hver eneste salgstråd må dette nevnes.

Og hadde prisen vært 50000,- , ja da hadde det sikkert vært usansynlig billig og noe muffens.

Er du ikke interessert i bilen, drit i å skriv!

Dette gjelder forøvrig meg også nå, så beklager OT..

Vi får si det var en bump(eller buyp egentlig..) da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Stylinga av abs eller glasfiber ?

Ingen oppgraderinger innvendig ?

Er soting av vinduer å senkesett godkjent i vongkorte ?

Får man garanti/kvitering med på kjøpe når det gjelder lakkeringen ? å da mener jeg ikke et svar som (dette hjelper vi deg med hvis det skulle komme noen problemer..)

Ingen ulyder i motor? er det gjort noen bytting av slite deler der eller under bilen utenom foringene ? bilen er sjekket for rust under,samt under tanken,når denne ble fikset opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke satt senkesett i vognkort dette er noe vi kan ordne før levering har heller ikke soting i vognkort, får det vel heller ikke på sidevinduene foran er 35% 3M soting.

Styling er abs plast, interiøret er orginalt pr i dag men vi har sports framstoler i samme stoff liggende hvis det er ønskelig.

Det ble ikke funnet noe rust på bilen når vi pusset den opp, det er ikke byttet noe utover foringer og dempere rundt om under bilen.

Motoren maler som en katt.

Garanti på lakken? hva tenker du på da? Det er vi som har lakkert og det kan vi godt skrive en kvitering på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...