DreRacing@ Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Herlig farge og Diggbart prosjekt! Hvilken farge er det? LeMans blå? fargen er nice, men tar seg litt dårlig på disse mobil bildene. det er ikke leMans blå. utvendig skal jeg også ha litt effekt i lakken
HypeTraxX Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Jeg husker Volvo`n du kom i og "gull Bimmer`n" som dylta etter når dere tok en tur på Streetmeet i Kongsvinger når jeg stelte i stand det! Jeg kan bekrefte at denna fargen er Rå! Håper Bmw`n vil gå litt mer reint enn Volvo`n! For den hadde det ikke helt bra? Hehe Stå på. Gleder meg til å se denne ferdig!
DreRacing@ Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 volvon går reint den, men høres ut som den går på 3 syl under 2000rpm, hvorfor veit da faan. utroli stygg lyd i eksosanlegget på dellast på den, noe jeg må se på til våren. men 6er FTW!
DreRacing@ Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 nyslipte seter/planet nyslipte ventiler også reivned framstillinga også, da har jeg løsnet ALLE skruer på denna bilen, rattstammen er ute ogå
DreRacing@ Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 skulle sette sammen resten av motoren i helga da, men hadde fått for korte studs fra ppf da faan
oddis Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Sikker? Du er ikke den første S38 byggeren som sier det. De er kortere enn "normalt". Se nederst side 7 og 9 for sammenlikning: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... &start=102
DreRacing@ Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 ja sendte mail med bäckis, han mente det skulle være sånn. men for meg så kjennes det skummelt ut å bare bruke 1.5cm av toppen i gjengen i blokka. bolten 125mm - topp 80mm - mutter+skive 15mm - avstand ned til første gjenge 15mm = 15mm VÆRTFALL da jeg har noen små sprekker i blokka. har funnet en 160mm bolt på summit som jeg kansje kan bruke, vil helst nå gjengene helt i bånn altså.
DreRacing@ Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 blei så jeg løftet studsene 10mm opp i blokka da, skal holde påstår bäckis. Har også shimset ventiler i helga, men har tenkt mye på klaringen der, har lagt det så jeg ikke får bladmål 0.35 under, men 0,30 kan jeg presse under, er dette for romt? kansje jeg ikke skulle hatt under 0,30 heller.. motoren: Har ikke ligget på latsida med karosseri delene heller. har fått fyller (fedig rettet altså) på bagasje lokk og dører utvendig, samt lakk innvendig. legg merke til den ene døra har stålbjelke, ikke den andre. har blitt skifta en gang. begge var bra for rust, sandblåste det som var og kittet på nytt. i førerdøra satt det oppvarmet dørlås! som blir aktivert når man løfter på dørhåndtaket, fancy! i en e30 ferdig retta skjermer med fyller, har også ferdig bakfanger, skjørt og frontfanger (maaange timer) kjøpt meg en delebil, lettvint når man trenger småting. bilen på bukken snekret meg en basskasse også driver også å bygger meg en dysetester, ikke helt ferdig.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 TØFT blir en kul bil med riklig med pulver under panseret
Marius_e30 Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 holder på med shimsing av s14 (som nesten er identisk som s38) og der skal klaringen være mellom 0,25-0,28mm innsug og 0,28-0,30 eksos.
DreRacing@ Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 kansje jeg skulle plusse på schimsene mine 5 hundredeler da... jørgen! hva sier du?
Jørgen-A Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg hadde ca 0.30-0.33 på min. Den gjekk fint som bare det. Så du kan kjøre på som det er etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå