Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har erfaring med og sette i M70 fra E31 i E36 ? Hva må til ? Har komplett M3 understell og drivverk, å lekte litt med tanken på å ha v12 under panseret :twisted: Holder det og bytte bare motor og kasse ? eller må hele drivlinjen byttes ? Motor fester må lages ihvertfall.

Noen som kan gi meg litt mer hjelp her så hadde det vært topp ! :twisted:

Posted

kan ikke hjelpe deg med det tekniske annet enn at det i allefall har blitt gjort tidligere med suksess, og det er jo en god start å vite at det ikke er forgjeves ;)

er vel ett par her inne som har e30 med m70, de kan kanskje hjelpe deg med litt teknisk :)

er vel ett års tid siden det lå en e36 compakt på finn.no med m70 :)

Posted

Stemmer det. Lurer på om det var Tarjei fra SSP sin som lå til salgs. Men han er ikke mye behjelpelig når du ringer/mailer ham..

Fått inntrykk at han ikke sier noe uten at han kan tjene på det selv..

Mulig noen andre her inne kan hjelpe til..

Posted
Stemmer det. Lurer på om det var Tarjei fra SSP sin som lå til salgs. Men han er ikke mye behjelpelig når du ringer/mailer ham..

Fått inntrykk at han ikke sier noe uten at han kan tjene på det selv..

Mulig noen andre her inne kan hjelpe til..

Nå vet jeg ikke hvem han karen her er.. men dersom han har gjort et bra bygg har han kanskje blitt populær og får mange henvendelser.

Han vil sikkert hjelpe han, men du kan sikkert se for deg at han får mange henvendelser hver eneste dag fra forskjellige folk som vil bygge ditt og datt, han blir vel lei etterhvert han også?

Du kan jo prøve og feks legge ut en e30 325 til salgs på feks autodb. og se hvor mange dumme henvendelser du får iløpet av ei uke.

"skal bare selge lett motorsykkelen min så har jeg penger. ringer deg til helga. ikke selg den til noen!!!!!!!!!!!!!! plz!!!"

" Lyst og bytte i komplett dj diskotek med røykmaskin og alt?"

du forstår sikkert?

SÅ:

til ombyggingen din.

Hvorfor ikke putte oppi en m60 motor istedenfor m70?

mer gøy med v8'er enn v12'er spør du meg.

og det er ikke mange kreftene som skiller de to motorene.

v12'ern er vel endel større enn v8'ern også! kan tenke meg at det blir lettere med å sette i en v8.

uansett hva.

Lykke til! det blir nok grommt til slutt!

mvh.

Posted

Ja kjenner til det. Har fått utrolig masse dumme spørsmål og slikt som du sier. Så jeg forstår nok at han har det travelt og ikke tar alle helt seriøst.

M60 kan være aktuelt det og, men tenker mest på M70. Er litt større effekt, men ikke minst lyden er helt rå på en v12, v8`r har jo en rå lyd også da.

Koed selger faktisk motor fester og alt du trenger for å få en m60 under panseret. Videre drivlinje vet jeg ikke hva som bør/må brukes.

Men jeg venter videre på de personer som vet ... ? 8)