Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere

Etter en liten stund som bruker lurer jeg veldig på hvordan i all verden dere klarer å søke dere frem til ting her inne?? Jeg får bare opp de samme trådene uansett hva jeg prøver å søke på. Tipper det ligger MANGE tråder med ordet NAVI, men får jo bare opp en masse forskjellig annet....Tydeligvis har dette forumet også UTROLIG lite oppdeling mtp, forskjellige underkategorier som e36, e46, e39 osv, som jeg absolutt synes burde hatt egne kategorier. Blir jo helt umulig å finne info om e46 samlet noe sted, og med så (alt for)mange innlegg som det er her inne finner jeg skjelden eller aldri infoen jeg er ute etter! Ikke får jeg særlig svar i tråden jeg laget her inne heller.

Det er ikke en kategori for spørsmål og forslag om selve forumet engang? :shock:

Er ikke litt av poenget med et forum at det skal være lett å finne samlet info og at man skal kunne finne svar på spørsmålene sine?

Eller er det bare jeg som er bortskjemt med gode gamle 200sx forumet, hvor alt er ryddig, oppdelt og søkbart?

Flott hvis det er mulig å kunne bruke dette forumet til noe, hjelp meg gjerne :wink:

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tja, så du er på jakt etter tråder som inneholder navi og hva... e46?

Si hva du leter etter så skal jeg se om jeg finner trådene.

Når det kommer til underkategorier så har dette vært omdiskuter opp og ned i mente her så der er de fleste enige at det bør være som det er.

Men selv så savner jeg 2-3 kategorier.

- ris & ros

- Salg av felger/dekk

- Treff/arrangementer

Skrevet

Er jo masse jeg er ute etter, men har til gode å få opp noe som helst av det jeg søker etter.....! Får ikke akkurat opp tråder om *montere nyrer* når jeg søker på det, selv om det sikkert er skrevet om 1000 ganger... Snodig at dere trives med dette synes jeg, er jo helt sprøtt å forsøke å navigere seg frem her inne, kommer jo ingen vei omtrent. Har begynt å passe på å abbonere på tråder jeg kanskje "trenger" når jeg tilfeldigvis kommer over de, for jeg klarer jo ikke å finne de igjen i alle tilfeller ellers :?

Wabby, takk for at du bryr deg :D Hvis du lurer på hva jeg lurer på, så kan du jo se på tråden jeg har lagt ut hvis du gidder!

Skrevet

er standar for de nye her på forumet å starte en slik tråd som det her... hehe

Har litt problemer med søke funksjonen jeg også, syns den funker veldig dårlig.

Man kan ikke begynne å dele inn hele forumet i e30,e36,e46 osv osv. Er mye som er likt på diverse karroserier, som f.eks motor, også er det mye som funker på e46, selvom det ble lagt ut i e36 kategorien. Dermed ville vi hatt utrolig mange unødvendige tråder som omhandlett det samme...

Skrevet

Kan du ikke ta å søke etter "Forslag AND Forum" å legge dette innlegget der er du snill :lol: Så kan du lese gjennom alle argumentene som er tatt opp hundre ganger før nok engang :lol:

Det heler bunner ut i at de som drifter DETTE forumet IKKE per dags dato har tid til å drive strukturendring eller oppdateringer av forumet så det er en lost case å diskutere frem til Gunnar får litt tid.. ER flere her som har sagt seg villige til å hjelpe, men er vanskelig å se at noen av disse har gjort alvor av det de mener..

Forøvrig er jeg enig i at søkefunksjonen er håpløs, men ved bruk av AND og sånne tegn, så finner du nok frem..

Skrevet
er standar for de nye her på forumet å starte en slik tråd som det her... hehe

Har litt problemer med søke funksjonen jeg også, syns den funker veldig dårlig.

Man kan ikke begynne å dele inn hele forumet i e30,e36,e46 osv osv. Er mye som er likt på diverse karroserier, som f.eks motor, også er det mye som funker på e46, selvom det ble lagt ut i e36 kategorien. Dermed ville vi hatt utrolig mange unødvendige tråder som omhandlett set samme...

Wørd.. Fungerer ikke i praksis.. E38 ville feks hatt svært lite aktivitet, mens E30 og E36 ville hatt supermye.. Problemet som Arnesen sier er at det er samme motor, deler i flere modeller, og det blir jo litt teit å spørre ett E34 spørsmål i ett E36 forum, for å få større sjanse for svar på motorspørsmål ;)

Skrevet

- Treff/arrangementer

så absolutt!

går det ikke an og kjøre en vote på dette da.

spille ingen rolle hvor mange ganger man stemmer, døgnet til gunnar får ikke flere timer fordet...

Skrevet

Det handler ikke om å ikke ville, for Gunnar vil, men det handler om å prioritere, og jeg forstår jo at siden forumet er helt GRATIS driftet, er det vanskelig å finne tid til forumarbeid, gratis lønnet av egen fritid..

Og ikke si dere er villige til å betale.. Alle er villige til å betale, og det vet OGSÅ Gunnar, men det er ikke såååå lett.. Men jeg tror han pønsker på noe..

Skrevet

Det var ihvertfall beroligende å høre at det ikke er jeg som er heeelt på bærtur ihvertfall, takker for alle svar :lol:

Men det blir jo litt en ond sirkel dette, da alle nye brukere må "finne opp hjulet på nytt" for å finne ut selv de mest vanlige og enkle tingene? :roll:

Ikke rart det er ekstremt mange tråder her inne da egentlig.

Og wabby, supertusentakk igjen, mulig jeg kommer til å sende deg en pm i ny og ne , når jeg ikke finner frem :wink: Skal selvsagt sjekke linkene du har hostet opp :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...