Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal holde utkikk etter den, er fra område og farter mye rundt i distriktet. Kjipe greier:S Hatt bilen min der før, ga klar beskjed om at den skulle bli satt inn etter endt dag (sjekket det på kvelden og det ble den). Likte ikke tanken på at den skulle stå der uten tillsyn.

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Alle vet (ihvertfall alle som intresserer seg for bmw) at det er en 3,6l i denne..

Men skjønner poenget deres.. Tror noen har snakka litt høyt ja..

Derfor jeg har 2 låser, lys og kamera overvåkning i verkstedet mitt..

2 stk ip kameraer som sender film live til pc plassert hos foreldre her, i tillegg til opptak på pc inne og varslig på e-post med bilder til mobilen fra det ene kameraet.

Ett kamera har automatisk nattmodus med ir belysning, som gjør at det filmer relativt klart på inntil 20m i stummende mørke.

Godt opplyst ellers her, så bildekvaliteten er god nok til at jeg skal greit finne dem som kommer innom og kødder.

Er ett par på krossere som ikke spinner innom gårdsplassen her lenger for og si det slik.

Dette har kostet meg under 10 lapper, så at ett "proft verksted IKKE har slikt utstyr til rundt 30-40 tusen, er jo helt på trynet!!

Personlig så setter jeg ikke igjen biler til eu godkjenning på dagtid en gang.

Klarer dem ikke og gi meg en fast time for slikt, så driter jeg i dem rett og slett.

Eu kontrollen skal jeg skal jeg ha med meg med egne øyne.

Ellers må jeg si det var litt toskete av nye eier og hensette bilen der i den tro at alt i verden er fryd og gammen.

Noen er så tøffe, at ingen kødder med meg liksom, MEG innkludert der, men det funker ikke sånn.

Noen kødder med alle, og noen blir køddet med av alle.

Håper bilen kommer til rette.

Skrevet

Når en leverer bilen til et verksted så forventer man jo selvsagt at man kan jo hente bilen igjen. Og den nye eieren var nok ikke klar over dette, men synes kritikken burde gå manglende foretak fra tjenesteyter(verkstedet). De burde gjort noe med dette lenge før, mener at på rettens vei at de måtte erstatte..

Skrevet

Er nok redd for at denne bilen står demontert i en privat garasje ja :evil:

De som har hatt noe med bilen å gjøre kan jo legge ut chassi- og motornummer her på forumet??

(eller all dokumentasjonen låg vel sikkert i bilen...som er en gjenganger....)

Prøvde å finne chassinummer på www.mekonomen.no , men fikk følgende melding: "ingen bil med registreringsnummer: ju73269 hittades" :(

Var det flere som var intr. i å kjøpe bilen??

Trenger jo ikke være verkstedets feil, men kanskje noen av de som ikke fikk kjøpt bilen...

Skrevet

Når jeg har M3`n min på verksted setter jeg ett hovedkrav: "Bilen skal UANSETT stå inne hver natt". Hvis ikke de kan dette benytter jeg meg av et annet verksted...

Uansett er biltyveri utrolig kipt og desverre alt for utbredt! Og så alt for desverre er det at biltyveri blir nesten ikke prioritert av politiet da de som vanlig har for få ressurser!

Håper du finner den men sannheten er jo alt den for lengs er ribbet og dumpet..

Skrevet
Prøvde å finne chassinummer på www.mekonomen.no , men fikk følgende melding: "ingen bil med registreringsnummer: ju73269 hittades" :(

http://catalog.meca.no/CarSelect.aspx?CategoryType_ID=1

BMW 320, 2.0i-12V Cabrio (E30) 129 hk 04.86-10.93, M20B20

JU73269

Modell:BMW -

Volum:1976 KW:95 HK:129 År:1987 Reg. dato:19970509

Chassinr: WBABA210502165026

Brennstoff:Bensin

Gearkasse:Unknown

Dekk:195/65 R 14

Totalvekt:1700

Farve:BLÅ

Skrevet

Ting som kan være kjennetegn på bilen:

Sveiset igjen spjellet på insuget

Sveiset igjen påfyllinga på toppdekselet

Motorfester merket SSP

Nytt bremsedeksel høyre side bak

E36 forstilling med 3,2l E36M3 eksentriske foringer

KW-variant 3 til M-roadster

Merker etter visker i frontrute

Kommer ikke på mer i farta.

Skrevet

Personlig så setter jeg ikke igjen biler til eu godkjenning på dagtid en gang.Klarer dem ikke og gi meg en fast time for slikt, så driter jeg i dem rett og slett.Eu kontrollen skal jeg skal jeg ha med meg med egne øyne

Samme her, avtaler alltid tidspunkt for jobben, og er der under kontrollen selv.

Kjedelig med verksteder som er korrupte. Autozentrum hadde jo samme problemet for noen år siden, der forsvant det jo 911, 635, M3, M5 etc på løpende bånd. Både innendørs og utendørs, i og utenfor arbeidstiden.

Nok av greasemonkeyer rundt omkring...

Om et par mnd kommer sikkert delene for salg på forumet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...