-Erik- Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Kledde de felgene ja Ble nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Da har vi ganske likt syn folkz Takker... Skal vi se... Dekkene har nok litt dårligere egenskaper på noen områder enn myke Hakka dekk f.eks. Men ut av de litt hardere vinterdekkene jeg har prøvd,så er Vredstein ett bra kompromiss. Med min kjørestil og underlaget vi har herd nord blir Q og T-merking litt for mykt. En lang vår med mye bar assfalt dreper også myke dekk. Betalte ca 5800,- for dekkene fra dekkonline. Enn bra pris i denne dimensjonen. Vredestein video og info http://www.vredestein.eu/Banden_Bandtyp ... ndtypeID=7 Bilen er lett valset bak btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 var innom en dekkforhandler her i kr.sund idag, å hørte på gøy hvor mye de skulle ha for vinter dekk på 20" felgene min. Å det ble 3000 pluss mva pr dekk i 285/25-20 og 2800 pluss mva pr dekk i 245/30-20.. vært litt rått å hatt 20" vinter dekk på E91`n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå