Bimmer Arne Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Holder på å bygge en M3 3liter av en 320i Her er bmwene mine. Den blå er 320 som bygges om. Den svarte i midten er M3 delebil. Og den helt til høyre er 320 bruksbil. Dette er bilen som skal bygges M3 av Flere bilder av delebilen. Her har vi fått dratt motoren ut av 320 Tror det trengs en liten vask før motor blir satt inn igjen Handlet inn litt deler som skal brukes. Fikk ryddet plass til begge bilene i verkstedet. Måtte prøvemontere filteret før bilen ble skrudd ifra hverandre. Ble rå lyd.
///Mysild Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 spennende... mange sedaner der da.... coupe neste eller?
Bimmer Arne Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Takk for det. Har jo skjedd ganske mye på kort tid. Bildet av motoren ute ble tatt søndag for 1 uke side. Her kommer litt mere bilder. Bilen blir ribbet helt innvendig for å legge opp komplett ledningsnettet fra M3. Den lille overflate rusten som vi fant ble fjernet og lakkert over. Her har demonteringen av M3'n startet. Det går unna i svingene. Ledningsnettet fra M3 er på plass i 320. Og gulvteppet og litt deksler har funnet veien inn i bilen igjen. Mangler å feste opp alle kablene rundt rattet. Ratt stammen er også byttet over fra M3 da denne var tiltbar. Vurderer å glassblåse og pulverlakkere disse felgene hvite eller bronse lik subaru sine. Hva tror dere om det? Fikk ett tips av en kompis om at svarte felger hadde vært mere praktisk og enda tøffere, men er litt usikker på det.
carlhaakon Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 tøft prosjekt skal du godkjenne dette?
Mexos Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Stilig prosjekt. Godt å se at det er flere som bruker sedan karosseriet Er det en svensk bil du har hentet inn som delebil eller?
Bimmer Arne Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Bilen skal godkjennes ja. Det er en svensk bil som er hentet inn ja.
Jostein Jørgensen Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Jeg vil være med i denne tråden slik at jeg enkel kan søke opp. Si ifra om du vil selge disse hjula grisebillig. Flott prosjekt.
lloydsb Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 gøyalt prosjekt.. har å lyst til å bygge om planer om godkjenning?
Bimmer Arne Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Kveldens oppdatering Har søkt bt og fått positivt svar tilbake. Så da blir det spennende å se hva de sier når bilen skal vises.
Bimmer Arne Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Si ifra om du vil selge disse hjula grisebillig. Sorry men de blir nok lakkert om og brukt som vinter felger. Det andre settet med sånne felger som jeg har skal brukes som banehjul.
pedro Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Gratis med flott sedan ombygg. Blir skræmt hver gang jeg ser inni en bil som er revet ned. Tror høy hastighet på jobbinga er godt for moralen her Har en E34 og en E30 i samma forfattning og en E36 på vei. Om å gjøre å bli ferdig før en går lei eller roter for mye for mitt vedkommenede ihvertfall . Hold oss oppdatert m bilder. Hvordan blir den utvendig? Oppdateringer på understell, bremser og eksos? Pedro
Bimmer Arne Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 I første omgang blir bremser, understell og eksos orginalt fra M3. Har tittet på Zimmerman bremser, men syns det er litt galt å kjøpe nye skiver da det sitter nye skiver på delebilen. Vi får prøve orginal klossene litt også, får se åssen det reagerer på bane. Kan nok også tenkes at det blir handlet inn noe som gjør bilen litt lavere og stivere. Eksos blir nok orginalt ihvertfall til bilen blir godkjent. Har Ferrita på bruksbilen idag og liker lyden veldig godt i den. Men syns den bråker alt for mye inn i coupen. Jaja, fikk jo akkurat hva jeg ville ha der og da. De bygget ett eksosanlegg til meg fordi det jeg ville ha fantes ikke i katalogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå