Chris_ Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Den 10. September dro jeg og tittet på denne skjønnheten, og bestemte meg for å kjøpe. Det er min første bil, og er så langt veldig fornøyd med den.. Den 11. September dro jeg til Askim for å hente den. Hentet den, startet opp og satt meg inn og var fornøyd som aldri før.. Liten eksoslekkasje bakerst, men lyden er fortsatt ganske så deilig ifra den fine rekkesekseren! Kan ikke klage. Litt info: - M6 felger(17") - M3 lister - M3 sportsseter(utrolig deilige!) - Byttet ratt og. Usikker på hvilket. Om noen vet hvilket, si ifra? Lurer på om det er E36 M3? Muligens planer om M-Tech, til våren eller etter jul, om økonomien er enig med meg da! Noe den sikkert ikke der. Men men Setter pris på kommentarer og tilbakemeldinger. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Gratulerer med ny bil Den så meget strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 gratulerer så mye med skjønnheten virkelig nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Veldig pen bil! Gratulerer! BMW 320 coupe er en digg førstebil Min første bil er den jeg har nå, en 320 cabriolet, og jeg er meget fornøyd med bilen! Kunne jo godt ha vært en M3 motor under panseret, men det aller viktigste er den deilige lyden! Håper du blir fornøyd Liker også planene dine om m-tech! Det hadde blitt bra på bilen din. Stå på og kjøp M-frontfanger, M-sideskjørt(om du ikke allerede har det) og M-bakfanger og få på et lite og pent effektanlegg bak, så har du en perfekt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Gratulere med flott valg! Så kjempefin ut den der! Ta godt vare på den! MÅ ikke være m-tech vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Nei, sant det! Trenger ikke være M-tech. Som dere kanskje så på noen av bildene, bor jeg litt på landet, så er mye dumper og sånn, og bilen blir vel en del lavere med M-Tech'en. Så vet ikke om det er så lurt.. hehe.. Men tusen takk for kommentarer. Er fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 m-tech og orginalt er like lavt det bare bygger litt mer fram foran, og litt mer bakover bak... pluss noen mm med skjørtene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 interiørbilder btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Har ingen interiørbilder akkuratt nå. Kan prøve å få tatt i løpet av de nærmeste dagene.. Men må ordne dynamoen først, og er i en litt travel periode nå, men skal få se hva jeg rekker å få gjort. Det står forresten i en stor og gammel telefon på høyresiden av radioen og slikt. Noen som vet om jeg trenger noen form for SIM-kort for det? Og hvor jeg kan sette det i, evt? Takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 laget et avatar til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Takk for det! Ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 ja ikke vel..... var noe rødt i veien der da, men kunne ikke fjerne det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Fin bil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Gratuler med fin bil Morsom bukk du hadde der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå