Gå til innhold

Alpine Spiller til bil, med flippsskjerm, touchscreen osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en Alpine spiller til bil med Motorisert Skjerm, touchscreen, ekstren forsterker og alle mulig justeringsmuligheter i verden.

mangler den kontakten bak på spilleren, vet ikke om den heter iso

Vet ikke så veldig mye om den, da jeg tok den i delebetaling i en bil, men har prøvd den så vet den fungerer:D

Skrevet

Vil anbefale deg og bruke 2 min til å se på spilleren. Du finner garantert et modelnummer forran eller under spilleren.

Det hjelper mye :)

Når det kommer til justeringsmuligheter (av lyd) så er det ikke alle mulige i verden. Har toppmodellen selv av dobbelDIN og det er ikke EQ med flere bånd på den. Men bass/diskant. Men de har en del aktive delefilter som kan justeres. og det er veldig kjekt! :)

Kan legge til i allefall at jeg er meget fornøyd med min alpine spiller :)

Skrevet
Selger en Alpine spiller til bil med Motorisert Skjerm, touchscreen, ekstren forsterker og alle mulig justeringsmuligheter i verden.

Vet ikke så veldig mye om den, da jeg tok den i delebetaling i en bil, men har prøvd den så vet den fungerer:D

prisantydning på saken da?

Skrevet
Hvilke filer tar denne spilleren?

ref link over om man trykker på den:

Alpine IVA-D300R 7" PulseTouch Monitor DVD/CD/MP3/WMA Receiver,4x50W Details 7 inch Pulse In Dash Touch Screen LCD monitor, Max Tune Pro Tuner, Radio Text, DAB Ready, RDS, Auto Memory, DVD-R/RW Playback, DVD Video Playback, CD, Disc Title Memory, CD Text, MP3/WMA Playback, CD-R/RW, CD Changer Control osv...

Skrevet

Kun DivX (AVI). Det er det som suger mest rompe med Alpine. Jeg må konvertere alle mov. xvid. og mer til .avi for at den skal spille av. Går greit, men er stress.

Skrevet
Kun DivX (AVI). Det er det som suger mest rompe med Alpine. Jeg må konvertere alle mov. xvid. og mer til .avi for at den skal spille av. Går greit, men er stress.

stemmer det., må konvertere til avi. men er jo ikke noe problem, men det må gjøres:D

jeg selger den rett å slett fordi den ikke passer i bilen jeg har nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...