Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei! hadde bilen på verksted 4 ganger fordi speilene mine ikke ikke fungerte. Den siste gangen var den der i litt over 2 uker. Da skulle de imens, fikse en gåen demper framme, fikk de gjort det? Nei! Fikk tilbake bilen å de sa alt var i orden. På vei hjem(tar 10 min) fikk jeg punkterings melding, samt at alt av lys å skjermer slo seg av å på. da jeg skal ut senere på kvelden fungerer ikke speilene lenger. Kjører tilbake dagen etter sier de at de skal se litt på saken. Hører ikke en dritt fra de. drar opp dit så sier verksted-lederen "der var du ja", "vi bytte jo bare den føleren på venstre side så nå kan vi ta den høyre?" Det tenkte de ikke å si med en gang?

Nå har de også lakkert spoileren min 3 ganger, å fortsatt får de bobler så nå må den rives av for å få på ny. De har spruta klarlakk på framfangeren så der har de å en jobb. Den ene gangen jeg henta den etter lakkering så fant jeg den i solveggen, smart? Nei!

Siste gang jeg kjøper BMW på noen år.

Flere her inne som har hatt problemer med Strandveien auto?

Skrevet

Har sagt det før og sier det igjen; Strandveien Auto er en satans tegneserieforretning :evil: Det er kun en mann der oppe som vet hva service betyr, og det er fyren i delelagerdisken (tror han heter Inge). Han er da også velvilligheten selv om du har spørsmål om hva som helst. Resten av gjengen kan ta seg et stev! De har ikke fått klengenavnet Fucked Up Auto inne i Trondheimtreff-tråden for ingenting. Bare spør ALLSTAR hva han synes om dem :evillol:

Skrevet
Inge høyseth tror jeg han heter, kjempe kar.

Men verksted og salg har jeg dårligere erfaring med.

Skulle bare mangle at man ikke syntes det er topp når karen,Inge, man har stått hele dagen for å vente på endelig dukker opp, fr så å ikke finne deler slik at man må dra hjem og ringe inn 11 sifrete delenr selv...

Skrevet
Har sagt det før og sier det igjen; Strandveien Auto er en satans tegneserieforretning :evil: Det er kun en mann der oppe som vet hva service betyr, og det er fyren i delelagerdisken (tror han heter Inge). Han er da også velvilligheten selv om du har spørsmål om hva som helst. Resten av gjengen kan ta seg et stev! De har ikke fått klengenavnet Fucked Up Auto inne i Trondheimtreff-tråden for ingenting. Bare spør ALLSTAR hva han synes om dem :evillol:

Har prata med ALLSTAR om det! Det meste har skjedd med vår E 61 å.

Bytta hjerne osv. et par ganger. Mye feil med elektronikken og følere.

Skrevet

kjønner ikke hva dere gjør på strandveien auto, bruk emm sport og få faglig hjelp.................

Skrevet

Hahaha, hørtes ut som Strandveien ja. Når de skulle bytte 2 låser på 520 min sist etter innbrudd så brukte de en måned :x Går omtrent ikke ann og snakke med folket der engang, tror kundebehandling er et ukjent begrep der :roll:

Skrevet

Var nede hos Lundamo Auto i dag for å se på Susukis GSX-R 600

å fy flate for en kunde behandlig. Hadde 1 selger pluss sjefen for sjappa med meg hele tiden de 45 min. jeg var der. de skulle fikse ditt å datt å alt mulig på sykkelen, betaling? nei nei det var ikke noe problem det tok ikke så lang tid så de kunne gjøre det gratis osv. begynte nesten å grine. det var så sinsykt bra kunde service!

Skrevet
kjønner ikke hva dere gjør på strandveien auto, bruk emm sport og få faglig hjelp.................

Tenkte jeg skulle har service der sist men kan ikke akkurat skryte av engasjemanget på kundebehandlerne der heller...Ringte nedpå der for og spørre om blant annet pris på bytte av olje og kjøleveske, men fikk jo omtrent ingen respons. Ble tilslutt så lei av å prøve og få et ordntlig svar på det jeg spurte om at jeg tilslutt ga opp :roll:

Skrevet
Inge høyseth tror jeg han heter, kjempe kar.

Men verksted og salg har jeg dårligere erfaring med.

Skulle bare mangle at man ikke syntes det er topp når karen,Inge, man har stått hele dagen for å vente på endelig dukker opp, fr så å ikke finne deler slik at man må dra hjem og ringe inn 11 sifrete delenr selv...

Ikke et vondt ord om Inge Høyseth. Han er den eneste der inne sammen med Tom Erik som er hjelpsom og hyggelig. Jeg er ALLTID fornøyd når jeg har handlet der og de tar seg alltid tid til å hjelpe kunden så han blir skikkelig fornøyd. En slik serviceinnstilling har jeg aldri sett noen annen plass. De to er den eneste grunnen til at jeg fortsatt bruker strandveien auto. Selv Inge kan være uheldig og ikke finne en del. Det er ikke alltid man jobber feilfritt. Se bare på ditt eget verksted som ikke klarte å finne ulyden i bakstillinga mi ;) Må også huske på at vi eier gamle biler som de ikke selger så mye deler til lenger, så er ikke hver dag de sitter og leter i delefoilene til våre biler.

Verkstedet og karrosseriverkstedet derimot har jeg kun negative ting å si om. Skulle hente min fars 05 Mazda6 etter en rustreparasjon( Garantijobb). De skulle fjerne alt av rust på bilen og byttet derfor bakluke, 2 dører, begge hjulbuene bak og lakkerte og ordnet. Når jeg kom og hentet bilen virket ikke baklysene og parklysene foran, takspoileren var feilmontert slik at den sto alt for høyt, høyre dørtrekk var bulket, hele bilen var full av skitne fingeravtrykk, Bilen var dårlig rengjort innvendig etter arbeidet, bensinlokket ville ikke åpne seg, Dørlåsen på høyre dør virket ikke slik at bilen sto ulåst ute et par dager før jeg tilfeldigvis fant ut av det :S Måtte derfor innom Strandveien Auto 2 ganger for at de skulle rette opp feilene de hadde gjort. Satt vel til sammen over 5 timer på venterommet deres uten å få noen form for oppfølging underveis. Jeg fikk ingen unnskyldning for at jeg måtte vente så lenge på å få ting reparert og det var ingen ydmykhet å se fra deres side angående feilene som var begått. Et normalt firma ville lagt seg flat og tilbudt meg en leiebil hvis utbedringene skulle ta så lang tid slik at jeg slapp å kaste bort hele dagen min på deres venterom. Kjenner jeg blir irritert nå bare jeg tenker over det! :evil:

Nei skal du gjøre noe annet enn å kjøpe Bmw deler så styr unna hele den sjappa! Med mindre du skal ta et oljeskift. Det tror jeg faktisk Strandveien Auto klarer, for virker sånn på meg at det eneste mekanikerne der inne gjør er å ta service på nye biler og bytte olje, bremseklosser og vindusviskere. Blir reparasjonene mer avansert klarer de å rote det til. Jeg kjenner faktisk to av bilmekanikerne på Strandveien Auto og de er dyktige, så hvis noen av de to leser dette så er ikke innlegget ment til dere ;) Jeg vet dere kan å skru bil ;)

Det var dagens utblåsning :wink:

Skrevet

Litt OT, men jeg ble overasket over Møller. Selv om det tok utrolig lang tid å få utlevert bilen, og måtte tilbake over 7 ganger for å få fikset småting, så var de alltid vellvillig til å hjelpe. Fikk leiebil selv om jeg ikke trengte det. Å siden jeg kjøpte BMW der skulle jeg såklart få låne noe skikkelg Audi, slik at jeg kunne kjøpe Audi neste gang ;) (aktuelt...)

Det er helt greit at ting tar lengre tid, eller ikke blir som det skulle på første forsøk. Men da må de si fra i god tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...