MortenK Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Da er det en grei forsikring, sjekket ut noen med sikkerlig stor motor fikk tilbud på 36000 i året for full kasko. Da trodde jeg det hadde klikka for forsikringsselskapet.
MortenK Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 er vel alt etter type bil ka du må betale i forsikring Sant, så sant. Er vel flest 520 og 525 som ruller rundt i Norge fortiden av E34. Siden jeg ikke er fylt 18 enda så er det nok en av grunnene til at jeg fikk det supertilbudet som jeg nevnte ovenfor, samt at jeg sjekket ut en 540 hvis jeg ikke husker helt feil
BMWPower Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Får hive ut et burnebilde jeg også da,hehe utrolig fin bil Jo takk for det
S.Hafsmo Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 har en 91modelvin rød med med sports understell senka med m5 felga og efekt anlegg masse mer info kommer Dæven, tror jeg så bilen din rett nedfor glasshuset i går? da tenkte jeg at om eier kom, skulle jeg høre om hva slags senk du har, for ihvertfall slik den sto igår, så den veldig bra ut. Velkommen til Bimmers forresten!
bmw vin rød Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 har en 91modelvin rød med med sports understell senka med m5 felga og efekt anlegg masse mer info kommer Dæven, tror jeg så bilen din rett nedfor glasshuset i går? da tenkte jeg at om eier kom, skulle jeg høre om hva slags senk du har, for ihvertfall slik den sto igår, så den veldig bra ut. Velkommen til Bimmers forresten! heia tak for det det stemmer nåkk. e nu ikke sikker. huska ikke ka han som solgt bilen sa det hette. med sommer felgan så ser det veldig bra ut har ikke så mye peling på undrestell og motorn lærer nu ny ting helle tiden har vært plagga med motorn helt sia æ kjøpt bilen. men nå e den nesten bra så ska sett meg mer inn i bilen til våre når det går ant og sol titter frem
316 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Ser ut som han har brukt caps lock å bilde og. På størrelsen altså !
///MPower Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 gamlebilen 520i med 17 og 19" felger nåværende m5 touring
Ca///e Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Denne tråden mangler et bilde av E34 i fint driv på isen Så her er min 540iT
GiljeN Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 får vel bidra jeg og å legge til at den ser ikke slik ut lenger GiljeN
torgeirb Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Har en e34 jeg også, men jeg venter med bilder til jeg får på felgene. Tenkte imens at jeg skulle slenge opp en veldig strøken wallpaper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå