-Vegard- Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 wabby skrev: -Vegard- skrev: turbo2 skrev: Bakfanger og frontfanger+bakluke med vindu og ramme!!! til gi bort pris!Selges til første bud! ellers går det i søpla! GI BUD!!!!! kommer med et skambud på 500inkl frakt for frontfanger jeg da.. Inkl frak!? Har du regne på hvor mye det koster å pakke og sende? Ta å legg deg og kom med et nytt bud i morgen... Er jo latterlig, da må han jo faktisk betale for å bli kvitt fangeren. Ikke min tråd, men dette var provoserende. 150kr med norgespakke egenemballert. det blir da igjen 350kr mer enn om han kaster den
wabby Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 + 87 kr da den er lengre en 120cm... Så koster det å pakke den. Teip, papp og mer. For å ikke snakke om tiden det tar å pakke og kjøre den til posten Men kan jo hende han er i god'hjørnet sitt Jeg har i allefall høyre lykta om du trenger. hehe. Hender jeg er i Skien for en kebab på Jerusalem. =) Selv sendte jeg en forsterker fra kr.sand til kirkenes. (greit nok, noe mer følsomt enn en fanger.). Men da måtte jeg spesiallake en pappeske og kjøpe bobleplast. Da bobleplasten ikke kunne kjøpes i meter måtte jeg kjøpe en rull. Totalt sett kom hele embalasjen på 500,-!
-Vegard- Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 jeg skjønner poenget ditt, men siden han skreiv at han ellers kastet den så er det et forsøk verdt.
raytech76 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Gir et bud på 500 for bakfangeren. Henter den mellom mandag / onsdag til uka?
turbo2 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Alle bud jeg tar i mot blir +frakt! kom igjen! Tar de av bilen i morgen håper jeg. Ligger i lillestrøm for henting.
raytech76 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Vil det si at mitt bud på 500 for bakfangeren er godtatt? Hvis så henter jeg den mandagskveld eller tirsdagskveld
turbo2 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 ja. Skal si i fra om jeg får tatt den av. sitter på bilen enda.
turbo2 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 da er alt montert av bilen. kom å hent.!
raytech76 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 ok, kommer og henter bakfangeren mandagskveld eller tirsdagskveld. Ringer deg på mandag.
hillmar Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Hvordan er tilstanden på bakruta? Er den ripete? Funker varmetrådene og bremselyset? Er den i god stand er jeg inntresert..
turbo2 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 bare front fanger igjen. budover 300,- førsteman får den for det! Ellers....søpla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå