G-RACING Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Om dere har deler er det bare å skrike ut!
Ca///e Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 har du fullkasko blire gratis ikke noe egenandel eller bonustap, delkasko=egenandel uten bonus tap hvis jeg ikke husker gæli Dette er nok langt fra virkeligheten dessverre. G-Racing: Ser kjedelig ut den skaden der, håper du får tak i riktig vedkommende. Se det på den lyse siden: nå har du en gylden mulighet til å skaffe deg xenon og AE
G-RACING Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Har heldigvis ikke montert Hella facelift lyktene mine enda:)
Pelton Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 har du fullkasko blire gratis ikke noe egenandel eller bonustap, delkasko=egenandel uten bonus tap hvis jeg ikke husker gæli Dette er nok langt fra virkeligheten dessverre. Har ingen verdens ting med virkeligheten å gjøre nei. Hadde vært fint om det fungerte sånn....
-Erik- Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Men å miste 40% bonus på at noen har kjørt på deg, for så å stikke av er jo helt på tryne da!! Faen åssen er det mulig
hauken Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 dette er desverre den harde virkeligheten..krasje bilen selv er en ting,bli påkjørt av en kar er tragisk,har vært borti dette selv,fant jævelen,og slapp å betale,men dette var på et mindre sted,i bergen blir de nok som å lete etter nåla i høystakken....
Wolfeh Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Synd det der, fra nå av skal jeg huke tak i alle jeg ser kjører på folk for å så prøve å stikke av. Blir så irritert når jeg leser dette, at folk kan være så frekke.
-Erik- Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 kommet noe lengre med tanke på om du har funnet ut noe om hvem det var?
Captain Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 har du fullkasko blire gratis ikke noe egenandel eller bonustap, delkasko=egenandel uten bonus tap hvis jeg ikke husker gæli Men det gjør du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå