G-RACING Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Denne gangen var det min tur. parkerte i bakken utten for madammen leilighet i natt på Damsgård i Bergen. Når jeg kom på jobb i dag tidli oppdaget jeg at bilen var godt kvestet i fronten (høyre side). Ser ut som en bil ikke har klart å komme seg opp bakken i natt og dermed sklidd rett i min. Har truffet hjørnet fremme, så panser, skjerm, løkt, M-fanger og vange er boss! Blir så ufattelig forbanna på sånne folk. Alle kan være uheldig, men hva er det med å ikke gi beskjed?? Noen som vet om dette vil bli bonustap om man tar det på forsikringa?
The_transporter Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 vet ikke om det blir bonustap.. men egenandel er jo helt sikkert at du må betale prøv å godsnakk med forsikringsselskapet noen ting du kan gå etter? som fargerester på bilen din? gå deg noen runder og let i området hvor du ble påkjørt da du ser kanskje en bil med dine lakkrester på og noen skader? spør noen av naboene om de så noe.. få tak i jævelen
G-RACING Posted November 21, 2008 Author Posted November 21, 2008 For at en prat med de ja. Bilen har sikkert vert gul ser det ut som. Har truffet over løkten på panseret, og under løkten. Her er det gulfarge. Må jo ha vert et stort monster av et kjøretøy??? Bildet kommer!
skillbill Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Denne gangen var det min tur. parkerte i bakken utten for madammen leilighet i natt på Damsgård i Bergen. Når jeg kom på jobb i dag tidli oppdaget jeg at bilen var godt kvestet i fronten (høyre side). Ser ut som en bil ikke har klart å komme seg opp bakken i natt og dermed sklidd rett i min. Har truffet hjørnet fremme, så panser, skjerm, løkt, M-fanger og vange er boss! Blir så ufattelig forbanna på sånne folk. Alle kan være uheldig, men hva er det med å ikke gi beskjed?? Noen som vet om dette vil bli bonustap om man tar det på forsikringa? Selv om du ikke har identitet på gjerningsmann så kan du anmelde hendelsen til politiet som skadeverk, og da får du ikke bonustap!
kuanov Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 For å hjelpe deg med etterforskningen, så ta deg en tur på diverse DollyDimples-plasser, for å se etter om du finner lakkrestene dine på de gule bilene Disse pizza-bilene er jo ganske høy i bakkant...
A1eks Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 For å hjelpe deg med etterforskningen, så ta deg en tur på diverse DollyDimples-plasser, for å se etter om du finner lakkrestene dine på de gule bilene Disse pizza-bilene er jo ganske høy i bakkant... Eventuelt Pizzabakeren? De har også gule biler, tror jeg.
G-RACING Posted November 21, 2008 Author Posted November 21, 2008 For å hjelpe deg med etterforskningen, så ta deg en tur på diverse DollyDimples-plasser, for å se etter om du finner lakkrestene dine på de gule bilene Disse pizza-bilene er jo ganske høy i bakkant... Ahhh, selfølgeløig! Det er jo stor sannsynlighet for at det er en dolly bil! Takk for tips!
ESveen Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Ja, kanskje en firmabil ja. DHL har også gule kassebiler. Tragisk med slike tilfeller.
G-RACING Posted November 21, 2008 Author Posted November 21, 2008 Denne gangen var det min tur. parkerte i bakken utten for madammen leilighet i natt på Damsgård i Bergen. Når jeg kom på jobb i dag tidli oppdaget jeg at bilen var godt kvestet i fronten (høyre side). Ser ut som en bil ikke har klart å komme seg opp bakken i natt og dermed sklidd rett i min. Har truffet hjørnet fremme, så panser, skjerm, løkt, M-fanger og vange er boss! Blir så ufattelig forbanna på sånne folk. Alle kan være uheldig, men hva er det med å ikke gi beskjed?? Noen som vet om dette vil bli bonustap om man tar det på forsikringa? Selv om du ikke har identitet på gjerningsmann så kan du anmelde hendelsen til politiet som skadeverk, og da får du ikke bonustap! Hadde vert fint om jeg slapp den ja. Sikker på det ikke blir bonustap da?
awt Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Pizzabilene er ofte "klistremerke"-lakkert, så spørs om det hadde blitt lakkrester etter en slik.
torbjørn Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Pizzabilene er ofte "klistremerke"-lakkert, så spørs om det hadde blitt lakkrester etter en slik. Di er som regel hvite under...
skillbill Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Denne gangen var det min tur. parkerte i bakken utten for madammen leilighet i natt på Damsgård i Bergen. Når jeg kom på jobb i dag tidli oppdaget jeg at bilen var godt kvestet i fronten (høyre side). Ser ut som en bil ikke har klart å komme seg opp bakken i natt og dermed sklidd rett i min. Har truffet hjørnet fremme, så panser, skjerm, løkt, M-fanger og vange er boss! Blir så ufattelig forbanna på sånne folk. Alle kan være uheldig, men hva er det med å ikke gi beskjed?? Noen som vet om dette vil bli bonustap om man tar det på forsikringa? Selv om du ikke har identitet på gjerningsmann så kan du anmelde hendelsen til politiet som skadeverk, og da får du ikke bonustap! Hadde vert fint om jeg slapp den ja. Sikker på det ikke blir bonustap da? Jeg fikk hvertfall ikke det da jeg anmeldte skadeverk på min gamle 316i og tok det på forsikring!
Espen^^ Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 du får ta deg ein runde. forbanna det der når folk ikkje seie ifra. eks. når eg fikk bilen min hadde den ingen parkerings bulker. men etter og ha hvert i bergen ein del med den er den full i små bulker/ujevnheter langs siden. idioter som ikkje klare og vere forsiktig med egen og andres eiendom. går ikkje an og høre med forsikrings selskapa etter ein bil som blei skada natta/dagen etter då? leit i nærheten etter ein gul bil du. lykke til.
S.Arnesen Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 hmmm... Kan du jo benytte sjangsen til å leke gul bil også da. kan bli morsomt etterhvert....
-Erik- Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Fy fa** ass.. Blir så forba*** på sånne j*****! Er så alt for mange slike rundt om. Håper du får tak i den som har gjort det!
Recommended Posts