normzzz Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 hahah, alle dere som har et sykt hat til svigersene, hva har skjedd?
bingo Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 hva får du når svigermor kjører din helt nye bmw utfor ett stup? blanda følelser
flo1 Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 min svigerfar kjører bmw med heftig V8er, å svigermor kjører e46 330 iX stv med ALT utsyr .har mest lyst bilen til svigerFAR, men min far har X5 4 liter, og min mor kjører e46 325 CI min bestefa som er fonuftig kjører e60 535tdi men han har en wellcraft scarab 32 til å bruke fram å tilbake til hytta da.
normzzz Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 min svigerfar kjører bmw med heftig V8er, å svigermor kjører e46 330 iX stv med ALT utsyr .har mest lyst bilen til svigerFAR, men min far har X5 4 liter, og min mor kjører e46 325 CI min bestefa som er fonuftig kjører e60 535tdi men han har en wellcraft scarab 32 til å bruke fram å tilbake til hytta da. høres ut som dere har nok av penger hvertfall
Mr.Silver Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 husker når jeg gikk på ungdomsskolen, da kjørte sivgers 7 serie(e38) med alt av utstyr. fant raskt ut trikset, om jeg gikk dit uten jakke kjørte hun meg hjem hehe.. mine nåværende svigers er misunnelig på meg pga jeg har penere bil enn de, da de kjører 2001 E46 touring, ingen m-tech utvendig, men delskinn sportstoler interiør. Desverre kun 318i. Svigers har mast i over ett år om at jeg skal kjøpe, men ga opp da jeg kjøpte E91`n rart.. når jeg er på sjøen kjører de min hele tiden hehe.. morsomt.
Dirty Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Hadde også noen greie svigerse. men det var helt til forje Uke. da gikk Alt te Helvette
badsha Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 hahah, alle dere som har et sykt hat til svigersene, hva har skjedd? lang historie,! men er ikke verdt å nevne det, det er nok av folk som hater han uff for en uffattelig fyr. til og med dama mi hater han! tok lån på henne til 400 000 kr fordi han hadde lånt for mye av folk og da måtte dama stå til hjelp da hun bodde hos han, nå nekter han å ta det tilbake og sier det er jo ikke noe stort hun gjorde for han. andres døtre ville gjort d samme, så du får ta av deg det da du har god jobb!!! går det ann å være så stort rasshøl? da vi begge har tenkt å gifte oss+ sitter vi til sammen med nesten 1000 000 i lån før vi har kjøp oss hus osv (studielån hos oss begge + lånet han nekter å ta tilbake) og han bryr seg ikke en dritt om henne. jeg hater han så mye at jeg ønsket han hadde dødd! han har ikke giddi å se hvem jeg er engang,. han har alldrig jobba, sitter på sofaen dagen laang og tar penger av de som bor hjemme, ellers så drarn ut og spiller cricket når han er 53! få deg jobb a gubbe!
D.C.V Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Jeg er heldig jeg Svigermor lager den maten jeg vil ha og hun lager den bra Hadde også noen greie svigerse. men det var helt til forje Uke. da gikk Alt te Helvette What did you do?
Dirty Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Jeg er heldig jeg Svigermor lager den maten jeg vil ha og hun lager den bra Hadde også noen greie svigerse. men det var helt til forje Uke. da gikk Alt te Helvette What did you do? Kim ble singel og flytta hjem igjen, nå er det ingen som liker meg, siden jeg har gjort det slutt med værdens beste jente. tilogmed mamma er så sur på meg at hun nesten ikke gidder lage mat til meg når jeg er hjemme men tørketiden er over og musejakten har startet
Rabies Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Jeg er heldig jeg Svigermor lager den maten jeg vil ha og hun lager den bra Hadde også noen greie svigerse. men det var helt til forje Uke. da gikk Alt te Helvette What did you do? Kim ble singel og flytta hjem igjen, nå er det ingen som liker meg, siden jeg har gjort det slutt med værdens beste jente. tilogmed mamma er så sur på meg at hun nesten ikke gidder lage mat til meg når jeg er hjemme men tørketiden er over og musejakten har startet For helvete da mann. Er jo opp til deg hva du velger å gjøre... Skal du liksom være sammen med ei dame bare fordi alle ANDRE syntes du burde det? Ghaaa!!! Hater sånne forstå-seg-på-ere
Dirty Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Jeg er heldig jeg Svigermor lager den maten jeg vil ha og hun lager den bra Hadde også noen greie svigerse. men det var helt til forje Uke. da gikk Alt te Helvette What did you do? Kim ble singel og flytta hjem igjen, nå er det ingen som liker meg, siden jeg har gjort det slutt med værdens beste jente. tilogmed mamma er så sur på meg at hun nesten ikke gidder lage mat til meg når jeg er hjemme men tørketiden er over og musejakten har startet For helvete da mann. Er jo opp til deg hva du velger å gjøre... Skal du liksom være sammen med ei dame bare fordi alle ANDRE syntes du burde det? Ghaaa!!! Hater sånne forstå-seg-på-ere Vet frustrerende
TurboTouring Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 svigers? hva er det? hehe jeg har heller et luksusproblem. dame 1 har jeg vært i lag med i nesten 4 år men det tok slutt i sommer. noen ganger vil jeg tilbake pga jeg savner det vi hadde... men så kom lure meg og fant ei ny dame....alt jeg kunne ønske meg....det tok slutt igrunn det og men nå kommer problemet.....begge ber på sine knær om og komme tilbake til meg... foreldrene til dame 1 er heller lite intr i at jeg skal være i nærheten av deres datter(noe de aldri har likt) foreldrene til dame 2 forguder meg og vil jeg skal være med deres datter... luksus problem? JA frustrende? JA dame nr 1 foreldre har kun vag mens dame nr 2 har landrover,suzuki og en haug med lastebiler:) noen ganger kunne jeg heller hatt en oppblåsbar ei.....ingen følelser,ingen krangel,alltid villig og ingen svigers..
mrmpower Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 svigersene mine er kule kjørte en e39 520, fikk kjør den når jeg var sjåfør for dem så har begge harley davidson, gromsykler, pappan hennes har en hd som har over 2m lange gafler, en real chopper mamman lager go mat:) spanderer film osv:) så drikker di omtrent hver helg så er moren mest på min side er d noe jeg å dama diskuterer, så er moren på min side
Hefner Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 For å si det sånn så klarer jeg ikke beskrive hvor sterkt jeg hater svigers. Bare jeg hører stemmen hennes når frøkna snakker i mobilen med hu, så kjenner jeg det begynner å koke innvendig. Uffda
Astri Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 hva får du når svigermor kjører din helt nye bmw utfor ett stup? blanda følelser Har det skjedd deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå