Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror han har skrevet at de støyper til uten takluke.

om de har tenkt å lage med så blir det MYE arbeid!

10000,- for støyping og montering tror jeg du må drømme lenge om, da titusen egentligt er en bra pris for kun taket ;)

det jeg undrer meg over er hvordan overgangen på A og C-stolpen (endra fra B til C stolpen) blir..

Litt av grunnen med carbontak er jo look`en syns jeg da, å dermed ikke sparkle skjøyten og lakke over det.

men for de som er ute etter lav vekt, er jo dette midt i blinken!

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dotten;

som RonaldJ sier er 10000 billig for detta taket, så montering som inngår i den prisen er nok bare å drømme. å i første omgang er det kunn snakk om tak uten takluke. mulig at det seinere blir laget et med å.

RonaldJ;

overgangen til b stolpen blir jo ikke noe problem for der legges taket bare mot den kanten som pyntelista er tredd nedpå "takrenna", men a og c stolpen tenkte jeg at jeg enten som du sa skulle sparkle det ned og lakke det, eller sparkle det ned å lakke opp til karbon kanten og lakke en svart eller grå pinstripe som en overgang.

Skrevet
ja for det hjelper på høyt tyngdepungt....hehe :D

eller ikke..... trur det her er ganske gromt jeg.... men lurer på hvordan du skal få lim til å holde nnår det krenger..... en ambefaling ville vært å støpt inn metallbeslag rund hele som kan sveises i taket.... mye lettere og en stål på 5cm bredt og 7mm tykt blir ikke så mye iforhold til et helt stål tak... hehe men men

Hva skjer med folk og lim?

Sett carbon Supraen Paal C har støpt? Kan man sveise carbon? Nei. Limer man hvis man ikke kan sveise? Ja. Og HELE bilen er carbon..

Så ikke tvil på carbon og araldite! :lol:

Er nok ening med deg her.

Tor nok karoseriet mitt gir etter får limingen /carbonet gir etter.. hehe

Samt alle kjøter er limt og.HPC har peiling på det han driver med;)

Skrevet

jeg endra posten min jeg.. for jeg mente selvfølgelig a og c stolpen, og ikke a og b :)

det er jo en grei måte å gjøre det på slik du forklarte da :)

dette tror jeg kan bli dritrått i kombinasjon med bagasjeluke og panser i carbon også :D

Skrevet

RonaldJ;

ja det hadde vert tingen det, kombinert med bakrute og sideruter bak i lexanglass så får du jo et vannvittig mye bedre tyngdepunkt.

så du får si ifra hvis du er oppriktig intresert.

Skrevet

ja, det er bare å si ifra hvis du skal ha, jeg begynner nok ikke å jobbe med det før jeg får noen helt sikkre bestillinger. har mye annet å gjøre på prosjektbilen min før jeg trenger tak.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

begynner å nærme seg nå, bilen skal leveres til oppretter nå i helgen, å han skal "gå" over taket så det blir helt 100% før det leveres til støperen.

Skrevet

jeg hadde en e30 m3 med carbontak for noen år siden og det var ikke så værst.men savnet noe som kunne skille a stolpene og taket siden carbonen ikke gikk lenger enn a stolpene

0bl8hfrtu36j508xpo9u.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...