Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 innen 2 dager vil jeg tro den er hentet ut av sjørøvernes "klør". Og før moderatorer stenger tråden, la meg forklare? Moderatoredit (R Andersen): Dette er OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Er litt intressert, siden jeg vet du har vært i forskjellige styrker. Gjerne forklare? Synd om moderator stenger en slik tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Gått "alarm" i de fleste miljøer som har med operative tjenester å gjøre, også her hjemme. Og om det ser vanskelig ut å ta tilbake en tanker full av susa Somaliere, er det bare litt jobb. Og det handler om at neste gang blir det en bilfraktebåt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Er litt intressert, siden jeg vet du har vært i forskjellige styrker. Gjerne forklare? Synd om moderator stenger en slik tråd! Kan godt forklare nærmere. Så vidt jeg vet er INGEN vennlige styrker i nærheten. Kommer til å ende med katastrofe med all oljen i sjøen. MEN det er mulighet for å ta skipet under kontroll med et jafs, men det skjer ikke hvis ikke SBS skulle befinne seg i nærheten. Og vi kan glemme skipet hvis det ikke skjer innen 2 dager, Navyseals er ikke å regne med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=JAHagDBwmqo Hjelper ikke disse heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Men så vidt jeg vet er det folk på vei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Joda, men hvordan har de egentlig tenkt løse dette? Men ren vold eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Vi løser det med fysisk å gå inn og gi gutta en på trynet... Eller vi kan si at en flashbang rekker til å knekke noen armer og gjerne noen ben. Og hallo, sitter du med banditter rundt hele deg, driter du i ledda deres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Problemet er at vi ikke har noen gutter istand til å stikke innom. De jeg hadde håpet skulle ha tid bla meg får ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Kan la 700 000 tusen tonn med råolje gå i sjøen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Det er ikke jeg som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Det er sant, løses må det. Lurer bare på hvordan det kommer til og skje. 700k tonn med råolje er nok ikke aktuelt at går ut i sjøen. Da blir det mye arbeid på noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Vet åssen det blir løsning militært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Va i helvete er d dere babler om? Ble det litt mye i natt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Ser at det har blitt veldig høy takhøyde på ot tråder plutselig ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg