Sjøbuse Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 i går fant jeg også ut hvordan min REST knapp funket. takketvære denne tråden
wabby Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Verdt å nevne, REST-funksjonen virker/starter bare under en bestemt utetemp. husker ikke nøyaktig, men tror det var rundt 5-8 grader.... 16 tror jeg... Leste litt om funksjonaliteten til Rest og fjernkontrollen. Skulle vist bare slå inn under 16 grader.
Deep Dish Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Verdt å nevne, REST-funksjonen virker/starter bare under en bestemt utetemp. husker ikke nøyaktig, men tror det var rundt 5-8 grader.... 16 tror jeg... Leste litt om funksjonaliteten til Rest og fjernkontrollen. Skulle vist bare slå inn under 16 grader. Okey, var så pass "høy" temp ja, det stemmer nok det....
Sjøbuse Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 hvor lenge er den på da? til motor er kald? et spessielt antall minutter? eller står det på til man skrur den av igjen?
Gunnar Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Har brukt min en del ganger f.eks. når man står på dekk på ferje, spesielt der man får sitte inni på overfarten. En halvtime blir fort kald som pokker uten noe varme. Men restvarmen varer ikke så lenge den heller. Webasto er tingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå