Rayb Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Jeg har bare instruksjonsboken på Tysk, så derfor lurer jeg på funksjonen til denne bryteren? (merket med blå strek på bilde) Jeg skjønner at det er en bryter for å resirkulere luft i f.eks tunneler, men hvorfor har den to funsjoner/valg? Er det ett valg for vanlig varmeapparat og et valg for AC!? Er vel ikke noen som har en link til engelske E46 instruksjonsbøker, da helst til '02-330XI?
Torbjørn E39 Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Tar jeg ikke helt feil kan den med "A" brukes som auto for resirkulasjon, ligger vel en sensor et sted som registrerer luft. Mens den kun med sirkel på gjør at resirk er på hele tida. Er 2 grønne lamper over som tenner for å indikere hvilkens om er på.
pbk Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Den har tre innstillinger: Bare "C" sirkulerer luften i kupeen, uten å ta inn luft utenfra. Bare "CA" gir en automatisk avstengning av luft utenfra hvis det er for mye forurensning. Hvis du klikker sånn at ingen av lysene er på er det åpent for luft utenfra. Jeg pleier å kjøre med "CA" på for å slippe de verste overraskelsene hvis jeg kommer inn i en tunnell og glemmer å trykke på knappen.
Rayb Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Aha...! Hvis jeg forstår dere rett er det altså en sensor som registrerer kvaliteten på luften hvis det står på (A) Går ut fra dette gjelder også når AC står på...!?
Torbjørn E39 Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Aha...! Hvis jeg forstår dere rett er det altså en sensor som registrerer kvaliteten på luften hvis det står på (A)Går ut fra dette gjelder også når AC står på...!? Jepp gjør d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå