Singda Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Lurer altså på hvordan jeg skal ta ut girkassa, om jeg skal løsne akslingen som sitter rett på kassa eller må jeg tukle med mellomakslingen eller noe? Det jeg har gjort er å løsne alle skruene som sitter i motor og slavesylinderen på kassa,og giroverføringene ifra girspaken, men er veldig usikker på det med akslingen, Kassa må jo trekkes tilbake sikkert en 20cm før den løsner ifra motor? håper på svar
bmw*327* Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 løsne ve kassa. så henger bare akslingen ned, vis jeg husker rett... ikke no problem..
Singda Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 skru ned midtre feste på mellomakslingen Er det feste gjemt under eksos og den beskyttelsesplata som går langs akslingen da eller? så jeg må skru av eksos?
5 serie Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 skru ned midtre feste på mellomakslingen Er det feste gjemt under eksos og den beskyttelsesplata som går langs akslingen da eller? så jeg må skru av eksos? Du trenger vel ikke ta vekk eksos, dersom du får ut skruene til bakre gearkassefestet. -senk ned motor & gearkasse noe ved det bakre fstet å del av mellomakslingen der.
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Hei Du skrur ned mellomakselfestet først og deretter hardy koblinga.. (det som er merka med rødt) Så deretter skrur du ut det som er merka med blått (girkasse traversen) Om du har skrudd løst alt du seier du har skrudd løst då, er det berre å dra den av
325ti Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 løsne mutten på mellomakslen og skru av 3 skruer på hardy koblinga. dra bak akslingen ut av utgående aksel på kassa. skru ned aksellagringen, løsne girkassetraversen og løft ned kassa. husk kablingen til ryggelysbrytern din
Singda Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Okey, takker for alle svar=) hjalp også med bilder, skal prøve å ta den av på lørdagen nå så får vi se, må også skaffe meg ny kasse,hehe.
Singda Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Er bare å ringe meg Har du girkasse til m20b25?
Sir Hofstad Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Nei. men kan sikkert ordne. I tillegg kunne jeg stilt opp og fått ut den du har Tar ikke betalt for det.
Singda Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Nei.men kan sikkert ordne. I tillegg kunne jeg stilt opp og fått ut den du har Tar ikke betalt for det. Okey tror jeg får ut kassa selv, er ikke mye igjen=) hva mener du med stilt opp kassa? hvor i trondheim holder du til foresten?
Sir Hofstad Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Vestlia. Bruker å stille opp for de som trenger hjelp
|Ole| Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Vestlia.Bruker å stille opp for de som trenger hjelp Trenge fleire sånne som meg å deg rundt om
Fixfax Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Nei.men kan sikkert ordne. I tillegg kunne jeg stilt opp og fått ut den du har Tar ikke betalt for det. skulle vært flere sånne som dette her, folk med peil som stiller gratis opp er ikke ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå