Deep Dish Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Stalltips: Jeg bruker bi-voks på listene rundt dørene, hindrer at dørene fryser og smører listene slik at du slipper BMW-knirken. 100% organisk, og ingen petroleum tilsettninger som tar knekken på gummien. Fås kjøpt bla på sportsbutikker.. Obs: for å påføre voksen må du ha bilen innendørs, over 15 grader, da voksen blir ganske så hard jo kaldere den er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joneo1 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Et tips kan være å gå over med rødsprit først dersom man har brukt silikon. Deretter bruker man BMW's originale gummifornyer. Denne er kompatibel med alle BMW's dørlister. Koster 76 kroner på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5 serie Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Et tips kan være å gå over med rødsprit først dersom man har brukt silikon. Deretter bruker man BMW's originale gummifornyer. Denne er kompatibel med alle BMW's dørlister. Koster 76 kroner på GS Hei, Etter å ha lest om "alle gode råd" ang gummilister, så vil jeg bemerke at starten på denne tråden dreier seg om dørlåser som ikke låser seg igjen eller opp. -Ta vedlikehald på "innmaten" i dørene Deres! Av med innerpanelet å rensk kontakter, rens å smør låsestemplene til sentrallåsene, gjerne med Crc, den gjør jobben like godt som spesialpreparater, (av erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 ikke bruke silikon på listene nei, det forklarer endel.. jeg tok stiften og dro den rundt lista, men alt prellet av igjen.. teflon forklarer saken!! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå