TOREBMW Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 noen som vet hva jeg trenger utenom lykter og ballaster for og montere org. xenon lamper i min bil som ikke har xenon orginalt??
todleif Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Du vil ha det originalt og lovligt? Da må du ha lyktespylere og automatisk høgdejustering av lysa
TOREBMW Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 det er automtisk høydejustering og spylere fra før. men skal sette i hele lampene med xenon. jeg lurte mere på hva jeg må gjøre med ledningsnett osv?
tomerikk Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Ingen forandring på ledningsnett. Mulig lysmodul må kodes / byttes.
larserso Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 det er automtisk høydejustering og spylere fra før. men skal sette i hele lampene med xenon. jeg lurte mere på hva jeg må gjøre med ledningsnett osv? Er du sikker på at det er automatisk høydejustering med nivåsensor på/ved bakaksling som registrerer endringer og justerer fortløpende under kjøring? Utrolig forstyrrende å møte biler som kun har bytta fra halogen til xenon uten å ha montert sensorer også. Alle har vel høydejustering for regulering i forhold til tung last etc., men har ikke hørt om at det er automatisk regulering på bil som ikke har originalt xenon før.
Odd-M Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 det er automtisk høydejustering og spylere fra før. men skal sette i hele lampene med xenon. jeg lurte mere på hva jeg må gjøre med ledningsnett osv? Er du sikker på at det er automatisk høydejustering med nivåsensor på/ved bakaksling som registrerer endringer og justerer fortløpende under kjøring? Utrolig forstyrrende å møte biler som kun har bytta fra halogen til xenon uten å ha montert sensorer også. Alle har vel høydejustering for regulering i forhold til tung last etc., men har ikke hørt om at det er automatisk regulering på bil som ikke har originalt xenon før. Jeg har nivåsensor både på forstilling og bakstilling. Hva som styrer hva vet jeg ikke men har både nivåreg på lykter og bakstilling.
TOREBMW Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 det er automtisk høydejustering og spylere fra før. men skal sette i hele lampene med xenon. jeg lurte mere på hva jeg må gjøre med ledningsnett osv? Er du sikker på at det er automatisk høydejustering med nivåsensor på/ved bakaksling som registrerer endringer og justerer fortløpende under kjøring? Utrolig forstyrrende å møte biler som kun har bytta fra halogen til xenon uten å ha montert sensorer også. Alle har vel høydejustering for regulering i forhold til tung last etc., men har ikke hørt om at det er automatisk regulering på bil som ikke har originalt xenon før. Jeg har nivåsensor både på forstilling og bakstilling. Hva som styrer hva vet jeg ikke men har både nivåreg på lykter og bakstilling. det samme har jeg!
larserso Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Ok, da er det jo en relativt grei sak skulle man tro Men, er det vanlig at det er slik nivåsensor på biler uten xenon originalt? Det gjor jo konvertering til xenon mye enklere og mer interessant. Fikk beskjed da jeg forhørte meg hos Autozentrum at biler uten xenon originalt ikke hadde disse nivåsensorene skjønner du. Hvor(dan) kan man finne ut om bilen har dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå